نشست طلاب و روحانیونِ طرح امین با امام جمعه دیشموک برگزار شد+جزئیات
نشست طلاب و روحانیونِ طرح امین با امام جمعه دیشموک برگزار شد+جزئیات
حجت الاسلام راوند : اگر انسان در مسیر اهل بیت (ع)باشد، عمر و زندگی وی برکت خواهد داد و عاقبت بخیر خواهد شد و باید تلاش کنیم تا رضایت امام زمان (عج) را جلب نموده تا در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شویم.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند در حاشیه نشست با طلاب و روحانیون طرح امین دیشموک، ضمن اشاره به وعده صادق ۲ اذعان داشت : جامعه اسلامی ثابت قدم و پایدار هست و در تمام نقاط جهان اسلام، حامی جبهه مقاومت اسلامی هستند، همانطور که در عراق، غزه و لبنان این وعده ها عملی شد.

 

ایشان جهاد تبیین را مهم ترین مقوله در حوزه تعیلم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: اگر در این مسیر با برنامه ریزی و همکاری و همراهی حرکت کرده، قطعاً در وجود و اندیشه دانش آموزان نقش مهمی خواهد داشت و نتیجه خواهد داد.

 

وی خدمات طلاب و رحانیون در منطقه مثمرثمر و قابل تقدیر برشمرد و گفت : تعامل، انگیزه، تلاش و چنین نشست ها و جلساتی می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه های طلاب و روحانیون تاثیر بسزایی داشته باشد.

امام جمعه دیشموک امر به معروف و نهی از منکر را یک جهاد فی سبیل الله تلقی و متذکر شد: روحانیت و طلاب مناطق بدون هیچ چشمداشتی و با وجود سرزنش ها در برخی مناطق همیشه از وقت زندگی خویش گذاشته تا در جامعه و مناطق تاثیرگذار و موفق باشند که این امر نزد خداوند تبارک و تعالی دیده خواهد شد.

حجت الاسلام راوند در ادامه افزود : دغدغه و انگیزه و تلاش روحانیون و طلاب باید بدون توجه به اتفاقات و رفتارها بیشتر شود و اینکه گاهی اوقات خدای ناکرده خویش را سرزنش کرده که حقوقمان کم و در محافل بیان کنند بخاطر عدم توجه مالی ما فعالیت نمیکنیم که این خود سبب عاقبت به شری خواهد شد.

امام جمعه دیشموک بانوان طلبه را نماد حضرت زینب (س) و برادران طلبه را نماد پیامبر (ص ) معرفی و بیان کرد: تلاش و فعالیت های طلاب در منطقه باید در مسیر خط و مشی اهل بیت عصمت و طهارت حرکت کرده و اندیشه طلاب و روحانیون باید نشات گرفته از رهنمودهایپ و آرمان های پیامبران(ص) و امامان(ع) تا در یک جامعه اسلامی و در تاریخ موفق و مثمر ثمر باشند.

 

وی در ادامه گفت : حجت الاسلام راوند : اگر انسان در مسیر اهل بیت (ع)باشد، عمر و زندگی وی برکت خواهد داد و عاقبت بخیر خواهد شد و باید تلاش کنیم تا رضایت امام زمان (عج) را جلب نموده تا در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شویم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ