انقلاب تاریخی مسکن سازی در دیشموک به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
انقلاب تاریخی مسکن سازی در دیشموک به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
بر اساس گزارشات دریافتی خبر دیشموک، گردش مالی  پروژه مسکن بنیاد علوی تحت نظر بنیاد مستضعفان در بخش دیشموک قریب به ۱۴۰ میلیارد تومان بوده، عددی که قطعاً صدها شغل ایجاد کرده و  این همه اتفاق خوب در دیشموک رقم خورد.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ بعد از استقرار بنیاد علوی در بخش دیشموک؛انقلاب عظیم و تاریخی در مسکن سازی رخ داد و بودجه های کلانی به این حوزه اختصاص داده شد.

 

بر اساس گزارشات دریافتی خبر دیشموک، گردش مالی  پروژه مسکن بنیاد علوی تحت نظر بنیاد مستضعفان و با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن در بخش دیشموک قریب به ۱۴۰ میلیارد تومان بوده، عددی که قطعاً صدها شغل ایجاد کرده و  این همه اتفاق خوب در دیشموک رقم خورد.

 

لازم بذکر است؛ صدور بی سابقه پروانه ساخت در بخش دیشموک نسبت به بخش های همجوار و حتی برخی شهرستان ها در طول سه سال اخیر نشانه محکمی بر این ادعا است و انتظار می رود با هم اندیشی، همفکری، مسئولیت پذیری و تدبیر ضمن تشکر از نماینده به پاس حمایت ها در پیگیری جهت استقرار و حفظ بنیاد علوی، از ایشان خواسته تا در تعامل و رایزنی بیشتر برای ادامه همکاری بنیاد مستضعفان مطالبه گری شود.

ناگفته نماند این مهم در صورتی رخ داد که بخش های همجوار و شهرستان دیگر استان دنبال مجوز بنیاد علوی بوده، لیکن؛ با جسارت و تدبیر سید محمد موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، دستور استقرار شعبه بنیاد علوی در سال۱۳۹۹ در دیشموک صادر که به دنبال آن خدمات تاریخی و ارزنده ای را به بخش دیشموک ارائه نمودند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ