بخشدار دیشموک: باتلاش و همراهی نماینده و امام جمعه، ۱۵ میلیارد تومان به جاده های آنتنی اختصاص داده شد+جزئیات
بخشدار دیشموک: باتلاش و همراهی نماینده و امام جمعه، ۱۵ میلیارد تومان به جاده های آنتنی اختصاص داده شد+جزئیات
نماینده عالی دولت در بخش دیشموک معضل دیگر منطقه را موتورسواران و و وسایل نقلیه دانست و خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی بیش از 100دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف را توقیف نموده که این مورد نسبت به سالهای گذشته آمار بی سابقه ای است و انتظار می رود خانواده ها همراهی و همکاری کنند تا فرزندان به سمت مسیر گمراه کننده حرکت نکنند که بعداً پشیمان شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ علیرضا نوروزی خوب بخشدار دیشموک در گفتگو با مالک آهنگ خبرنگار خبر دیشموک اظهار داشت : قرار است در جلسه فردا هیات رئیسه شورای شهر دیشموک مشخص شود و امید میرود با تعامل و همفکری گزینه مناسب نهایی شود.

نماینده عالی دولت در بخش دیشموک معضل دیگر منطقه را موتورسواران و و وسایل نقلیه دانست و خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی بیش از ۱۰۰دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف را توقیف نموده که این مورد نسبت به بخش های همجوار آمار بی سابقه ای است و انتظار می رود خانواده ها همراهی و همکاری کنند تا فرزندان به سمت مسیر گمراه کننده حرکت نکنند که بعداً پشیمان شوند. کارگروه های تخصصی شکل گرفته و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با تدبیر ویژه در حال رصد منطقه هستند و این مورد هم ویژه در دستور کار بخشداری و نهادهای امنیتی است.

بخشدار دیشموک با بیان اینکه یک نفر از کلاهبرداران اینترنتی دستگیر شد، گفت : در ای مسئله نهادهای نظارتی، دیشموک را تحت نظر دارند و تمام برنامه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این هست که دیشموک نسبت به این موضوع شفاف سازی و پاک گردد.

نماینده عالی دولت در بخش دیشموک معضل دیگر منطقه را موتورسواران و و وسایل نقلیه دانست و خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی بیش از ۱۰۰دستگاه موتور سیکلت و خودرو متخلف را توقیف نموده که این مورد نسبت به سالهای گذشته آمار بی سابقه ای است و انتظار می رود خانواده ها همراهی و همکاری کنند تا فرزندان به مسیر گمراه کننده حرکت نکنند که بعداً پشیمان شوند.

نوروری خوب با اشاره به یکی از کارهای خوب شهید رئیسی که از چشم رسانه ها مخفی ماند، گفت : برای  جاده های آنتنی بخش دیشموک در دولت شهید رئیسی و با  پیگیری های امام جمعه دیشموک که بارها از تریبون نماز جمعه درخواست نمود و تلاش و همراهی نماینده محترم، استاندار و فرماندار و در سفر شاهینی رئیس برنامه و بودجه استان قریب به ۱۵ میلیارد تومان در چند روستای بخش دیشموک در نظر گرفته شد.

وی افزود : تعدادی از روستاها جاده های آنتنی به سرانجام رسید و در تعدادی از روستاهای دیشموک هم تا ماه اینده انجام می شود که می توان گفت تقریباً در بحث جاده های آنتنی انقلاب خوبی در دولت شهید رئیسی صورت پذیرفت.

نورورزی خوب پیرامون روشنایی سطح شهر دیشموک تصریح نمود : پیگیر هستیم و مشکل ساختار دولت هست که با تشکیل دولت جدید با درایت و قدرت بیشتر نسبت به این امر مهم مکاتبه نگاری و پیگیری خواهیم نمود و تا الان هم در این زمینه کوتاهی نکردیم.

بخشدار دیشموک در پایان مسئله اشتغال زایی را یک امر مهم و تاثیر گذار در منطقه تلقی و بیان نمود : سالهای اخیر از طرف بنیاد علوی ، کمیته امداد و دیگر نهادها  تسهیلاتی پرداخت گردید که بزودی در این مورد گزارش کاری از آنها خواهیم گرفت و در ماه های آینده تسهیلاتی در بخش پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام /

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ