” جلال دانش ” فرماندار لنده شد / آغاز توسعه با فرماندار جوان انقلابی
” جلال دانش ” فرماندار لنده شد / آغاز توسعه با فرماندار جوان انقلابی
در حکم وزیر کشور خطاب به دانش بر توانمندی علمی و عملی وی تاکید شده است که نشان می دهد " دانش " جوان بعنوان یکی از جوان ترین فرمانداران کشور می تواند فرصتی شایسته برای سرعت دادن به توسعه لنده باشد . 
دانش از جوانان توانمند و فعال سیایسی و اجتماعی شهرستان ” بهمئی ” است که ” پاکدستی ، مردم داری ، سلامت نفس ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن ، دلسوزی برای رفع مشکلات مردم ، تعامل ، خردگرا و ارادت به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ، تواضع و ادب ممتاز از مهم ترین وِیژگی های شخصیتی این جوانان آینده دار و از رویش های گام دوم انقلاب است که انشاله با همفکری و همراهی همه مسئولان ، مردم شریف لنده و بزرگان این شهرستان در تهران شاهد دوران توسعه درخشان این شهرستان ولایتمدار و انقلابی خواهیم بود .

از منابع اختصاصی این پایگاه خبری در وزارت کشور و استانداری کهگیلویه و بویراحمد حاکی از آن است که حکم انتصاب ” جلال دانش ” بعنوان فرماندار لنده از سوی وزیر کشور امضا و برای ابلاغ و شروع بکار به دفتر استاندار استان ارسال شده است .

در حکم وزیر کشور خطاب به دانش بر توانمندی علمی و عملی وی تاکید شده است که نشان می دهد ” دانش ” جوان بعنوان یکی از جوان ترین فرمانداران کشور می تواند فرصتی شایسته برای سرعت دادن به توسعه لنده باشد .

دانش از جوانان توانمند و فعال سیایسی و اجتماعی شهرستان ” بهمئی ” است که ” پاکدستی ، مردم داری ، سلامت نفس ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن ، دلسوزی برای رفع مشکلات مردم ، تعامل ، خردگرا و ارادت به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ، خلاق ، برنامه ریز  ، تواضع و ادب ممتاز از مهم ترین وِیژگی های شخصیتی این جوانان آینده دار و از رویش های گام دوم انقلاب است که انشاله با همفکری و همراهی همه مسئولان ، مردم شریف لنده و بزرگان این شهرستان در تهران شاهد دوران توسعه درخشان این شهرستان ولایتمدار و انقلابی خواهیم بود .

ضمن تبریک به دوست و برادر ارزشمند و عزیزمان آقای ” دانش ” و مردم لنده ، این حسن انتخاب را به دکتر احمد زاده عزیز استاندار مردمی و محبوب استان و سردار وحیدی وزیر محترم کشور صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم از چنین انتصاباتی بیش از گذشته در استان شاهد باشیم .

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ