سردار سلامی:خدا را شکر می‌کنیم که دشمن را خوار و ذلیل کرده‌ایم
سردار سلامی:خدا را شکر می‌کنیم که دشمن را خوار و ذلیل کرده‌ایم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا رو شکر می‌کنیم دشمن را در دریا، زمین و آسمان خوار و ذلیل کرده‌ایم.

سردار سرلشگر حسین سلامی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهر پاتاوه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدا رو شکر می‌کنیم که دشمن را در دریا، زمین و آسمان خوار و ذلیل کرده‌ایم و آنها را سرجایشان نشاندیم فهمیدند با این ملت نباید دست و پنجه نرم کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، شرکا و مزدوران آنها با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آن را دشمن ملت می‌دانیم.

وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد گفت: این را خود دشمن هم می‌داند، دشمن می‌داند باید سلاحش را بر زمین بگذارد و دست هایش را به نشانه تسلیم در برابر ملت بالا ببرد و بگوید درود خدا بر این ملت که  با پیروی از چنین رهبری حماسه و شکوه آفریدند.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه اینها نشانه‌های شکوه ملت است خاطرنشان کرد: وقتی سلاح‌ها و مغزهای آنها از کار می‌افتد و قلب‌هایشان نمی‌تپد و برای مقابله با شما علائم بالینی و حیاتی ندارند همه نشانه کافی برای شکوه و عظمت این ملت است.

وی در ادامه با بیان اینکه احساس می‌کنیم در میان مردم زنده‌ایم و در میان مردم عزت داریم و عزت ما از این ملت است، گفت: این ملت نشان داده هر چه دشمن بیشتر فشار می‌آورد آنها بیشتر مقاومت و مقابله می‌کنند همچنان که در تحریم‌ها بیشتر ساختیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به فکر مردم محروم هستیم، افزود: یاد گرفته‌ایم برای ملت بدون منت خدمت کنیم و در این راه، منت آنها را بکشیم زیرا آنها در چشم‌های ما جای دارند و بدون ملت زنده نمی‌مانیم ما تا آخر مقابل دشمن ایستاده‌ایم و مردم را مقابل دشمن تنها نمی‌گذاریم همچنان که ملت ما مسوولان را برابر دشمن تنها نگذاشتند.

سردار سلامی در ادامه سخنان خود در جمع مردم پاتاوه خاطرنشان کرد: امروز ملت ما سرافراز و با آبرو است و هیچ بیگانه‌ای در سرزمین‌های ما راهی ندارد و با همین راه در مسیر پیروزی قدم بر می‌داریم.

وی با تشکر صمیمانه از کسانی که برای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند خاطرنشان کرد: ما فرستادگان رهبری معظم انقلاب هستیم همین دو هفته پیش به ما فرمان دادند که مشکلات شما را تا آنجا که می‌توانیم برطرف کنیم و هر چه امروز ساخته می‌شود از آن قلب نورانی است چرا که دغدغه مقام معظم رهبری پیشرفت و رفاه و عزت و سربلندی ملت است.

انتهای پیام/