برگزاری دورهمی خوشنویسی مشق قرآن به مناسبت شبهای قدر
برگزاری دورهمی خوشنویسی مشق قرآن به مناسبت شبهای قدر
عبدالکریم عبودی خبر برگزاری گردهمایی و دورهمی «خوشنویسی مشق قرآن به مناسبت شبهای قدر» با حضور سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، عبدالکریم عبودی خبر برگزاری گردهمایی و دورهمی «خوشنویسی مشق قرآن به مناسبت شبهای قدر» با حضور سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مسئولین شهرستانی را داد و گفت: زبان هنر زبانی گویا و رسا است و اگر ما خودمان را به کارهای فرهنگی و هنری وصل کنیم از خیلی از آسیب‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در امان هستیم.

وی افزود: پول و مبالغی که صرف برای این گونه برنامه‌ها می‌شود در واقع هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است برای آینده.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه بیان داشت: کار فرهنگی کاری زمانبر است، ولی قطعاً تاثیرگذار خواهد بود.

عبودی در پایان از نماینده شهرستان‌های چهارگانه با وجود ۱۷ انجمن فرهنگی هنری فعال در شهرستان خواست نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ هنر شود.

در ادامه این گردهمایی و دورهمی، سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: در روایات توصیه شده است در شب‌های ۲۱ و ۲۳ رمضان تلاش کنید تا فضیلت شب‌های قدر را درک کنید، برای خیلی از ما مشخص نشده این اهمیت شب قدر و درک لیله القدر بسیار سنگین است و در روایات و آیات در خصوص ارزش این شب تاکید شده، شب قدر برتری‌اش از هزار ماه برتر است.

وی افزود: هر کس به گونه‌ای میزان و قدر و منزلت شب‌های قدر را تبیین می‌کند، کسی با دعا و نیایش و شاید هم کسی مانند شما با قلم خودش این کار را انجام دهد و این می‌تواند منجر به تحولی در جامعه شود.

در پایان سید محمد موحد ضمن قول مساعدت به انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان کهگیلویه، از برگزار کنندگان این برنامه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

این برنامه باشکوه با حضور خوشنویسان برجسته شهرستان و هنرجویان و کتابت خوشنویسی آیاتی از کلام الله مجید ادامه و با پذیرایی و تجلیل از هنرمندان پایان یافت.

  • نویسنده : مالک آهنگ