۴ خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
۴ خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت موازین قانونی در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از پلمپ ۱۴ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت موازین قانونی در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و رعایت موازین قانونی ضمن هماهنگی با مقام قضایی از ۲۷۴ واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید که در این راستا تعداد ۱۴ واحد صنفی متخلف را به علت عدم رعایت موازین قانونی پلمب کردند.
 وی افزود: در این راستا به تعدادی واحد صنفی نیز اخطار کتبی داده شد که در صورت عدم رعایت موازین قانونی و رفع مشکلات و عیوب موجود طی مدت زمان مشخص نیز برخورد قانونی خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از شهروندان و اصناف خواست: هشدارهای لازم و تدابیر لحاظ شده را جدی بگیرند و با ماموران انتظامی نیز در امور نظارتی و پیشگیری همکاری لازم را داشته باشند.
**************************
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلوبه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهرستان کهگیلویه موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 موسوی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی و استعلام متوجه شدند که موتورسیکلت مذکور سرقتی بوده و مدتی قبل به سرقت رفته و با هماهنگی قضایی آن را به یگان انتظامی انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست: هشدارهای انتظامی را جدی گرفته و از روشن گذاشتن وسایل نقلیه بخصوص موتورسیکلت در معابر عمومی خودداری نمایند.
**************************
  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق درسطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۰فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۴ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هماهنگی قضایی حین کنترل خودروهای عبوری محور دهدشت-بهبهان به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
 وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۷ کیسه کود شیمیایی قاچاق کشف و ضبط کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۳۴ میلیون ریال اعلام کردند خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
انتهای پیام/
  • نویسنده : مالک آهنگ