گلایه مردم از تاخیر در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری/ بانک‌ها پاسخ‌گو باشند
گلایه مردم از تاخیر در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری/ بانک‌ها پاسخ‌گو باشند
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شکایات زیادی از عدم پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری دارند.

به گزارش خبر دیشموک،   مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شکایات زیادی از عدم پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری دارند.

عاطفه‌السادات مدبرنژاد در سومین جلسه ستاد استانی جمعیت که به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور حجت الاسلام ساکی دبیر جبهه مردمی جمعیت کشور و مدیران استانی برگزار شد؛ با به چالش کشاندن بانک‌ها از آنها و همچنین مدیرکل بیمه سلامت خواست در خصوص اقدامات ارائه شده در حوزه جوانی جمعیت گزارش ارائه کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مراجعین بسیاری برای تاخیر در پرداخت وام ازدواج و وام فرزندآوری به دفتر امور زنان و خانواده به عنوان دبیرخانه خانواده و جوانی جمعیت مراجعه می کنند گفت: در این جلسه باید بانک‌ها به ارائه گزارش کار و دلیل عدم پرداخت به موقع وام های ازدواج و فرزند آوری بپردازند و جواب گوی شکایات مردم باشند.

مدیرکل امور زنان و خانواده درخواست های متقاضیان را به جلسه آورد و علاوه بر گزارش کلی که بانک ارائه دادند؛ مکلف شدند که پاسخ‌گوی شکایات مردم هم باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی بحث ناباروری است گفت: مردم برای درمان ناباروری مشکل مالی دارند و به همین خاطر در این جلسه از مدیرکل بیمه سلامت استان خواستیم تا شرایط تامین۹۰درصد هزینه درمان ناباروری برای زوج‌های نابارور را بیان کنند و رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از این خدمات آگاهی پیدا کنند و بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ