پیام رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک به مناسبت روز جهانی قدس
پیام رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک به مناسبت روز جهانی قدس
ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک به ‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس را  حضرت امام خمینی رحمه الله (ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از  ظلم و ستمی که ظالمان بر ملت مظلوم فلسطین روا می دارند، غافل نمانند.

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است.هرگلبرگ این دفتر، یادمان حماسه ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

روز قدس، نور امیدی در جوامع اسلامی ایجاد کرد که امروزه با گذشت بیش از چهار دهه از حضور ملتها در صحنه نمایش اقتدار علیه رژیم صهیونیستی، با پیدایش بیداری اسلامی زمینه های لازم برای آزادی قدس شریف فراهم شده است.

روز قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توأم با امید و معنویت تا آزادی قدس شریف  و محو کامل غاصبان قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی ، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه فرهنگیان و دانش آموزان محترم منطقه دیشموک، همه شما عزیزان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین  دعوت می کنم. امیدوارم هر چه زودتر شاهد آزادی و رهایی قدس شریف  باشیم؛ ان‌شاءالله.

وسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

جهانگیر اژدر

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک