پیام امام جمعه دیشموک از کربلای معلی برای مردم دیشموک
پیام امام جمعه دیشموک از کربلای معلی برای مردم دیشموک
حضور در پیاده روی اربعین حسینی در واقع میثاقی است که زوار با امام حسین (ع) می‌بندند که در راه آن حضرت قرار گیرند و ارتباط و توسل خود را با ائمه اطهار (ع) افزایش دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک اظهار داشت : حضور در پیاده روی اربعین حسینی در واقع میثاقی است که زوار با امام حسین (ع) می‌بندند که در راه آن حضرت قرار گیرند و ارتباط و توسل خود را با ائمه اطهار (ع) افزایش دهند.

وی با بیان اینکه لبیک یا حسین (ع) در واقع لبیک گویی به ندای “آیا کسی هست مرا یاری کند” سیدالشهدا (ع) در روز عاشورای حسینی است، افزود: لبیک گوی حسین (ع) آماده شهادت و ملاقات با خداست و جان خود را در راه اهل بیت (ع) فدا می‌کند، چرا که معرفت او آنقدر تعالی یافته که این آمادگی را در خود ایجاد می‌کند.

امام جمعه دیشموک در ادامه پیام خویش آوردند؛ در جوار حضرت میثم تمار هستم.همان که آقا امیرالمومنین علی علیه السلام در شان ایشان فرمودند : میثم با من و هم درجه و رتبه من در بهشت هست، یعنی هر کسی می تواند با خودسازی و کسب معرفت به چنین مقامی برسد.

ایشان در پایان تصریح نمود: توفیقی شد امسال هم در کربلای معلی نائب الزیاره همه عزیزان باشیم و امید میرود مردم دیشموک در این مراسم بزرگ در تاریخ جهان اسلام شرکت نمایند.
┄┅┅═❅❅ ❇️ ❅❅═┅┅┄

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ