وعده وزیر بهداشت به مردم استان
 وعده وزیر بهداشت به مردم استان
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بالگرد اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد تأمین می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین افتتاح چندین طرح درمانی در شهرستان بویراحمد با اشاره به سقوط بالگرد اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد حین ماموریت در آجم دیشموک گفت: بالگرد جدید اورژانس هوایی این استان به زودی تأمین می‌شود.

بهرام عین الهی در آئین کلنگ‌زنی اورژانس قلب بیمارستان امام سجاد علیه السلام یاسوج، افزود: در دو ساله فعالیت دولت سیزدهم، در زمینه بهداشت و درمان در کشور شاهد تحول انقلابی هستیم.
وی ادامه داد: ۱۵ هزار تخت در دولت سیزدهم به تعداد تخت‌های کشور اضافه شده و پیش‌بینی می شود هفت هزار تخت دیگر تا پایان دولت سیزدهم اضافه شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دولت سیزدهم، دو هزار مرکز به مراکز درمانی و بهداشتی کشور اضافه شده است اضافه کرد: در دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ طرح درمانی و بهداشتی به بهره‌برداری رسید و ده طرح مهم دیگر نیز در حال اجرا و احداث است.
بیشتر بدانید؛
مرکز اورژانس قلب بیمارستان امام سجاد علیه السلام یاسوج با مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.
کلنگ‌زنی مرکز رادیوتراپی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، کلنگ‌زنی زنی مرکز جامع خدمات درمانی شهر پاتاوه، بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی سی‌سخت و کلنگ‌زنی پل کلو سی‌سخت از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
انتهای پیام/
  • نویسنده : مالک آهنگ