موکب شهدای کهگیلویه به همت سپاه کهگیلویه افتتاح شد+تصاویر
موکب شهدای کهگیلویه به همت سپاه کهگیلویه افتتاح شد+تصاویر
در آستانه اربعین حسینی و برای هشتمین سال پیاپی موکب شهدای کهگیلویه در مسیر جاده بهبهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سرهنگ سید اصغر پوربهشت در آیین آغاز بکار موکب اظهار کرد: این روزها در هر کوی و برزن شور و شوق دیدار ابا عبدالله جاری است،به برکت نام شهدایی که پشت پیراهنشان شعار «تا کربلا راهی نماینده» حک شده بود و از خودگذشتگی ایثارگران این مسیر باز شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: موکب شهدای کهگیلویه با هدف خدمت‌رسانی به زوار داخلی و خارجی اربعین در این مسیر برپا شده و به مدت ۱۹ روز خدمات‌دهی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر زوار استان‌های شرقی کشورمان زائران ۲ کشور پاکستان و افغانستان از خدمات موکب شهدا بهره‌مند می‌شوند،افزود: به رغم پیگیری‌ها اما هنوز مکان ثابتی برای موکب نداریم و زیرساخت‌ها مناسب نیست.

مسئول موکب شهدای کهگیلویه تصریح کرد: خدمتگزاران موکب قریب به ۲ ماهی می‌شود برای راه‌اندازی موکب در تلاش هستند و از زحمات همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

موکب شهدا قرارگاه فرهنگی و پیشانی کهگیلویه است

سرهنگ پوربهشت با اشاره به اینکه برخی ادارات در تأمین زیرساخت‌ها حمایت دارند،گفت: موکب به نام شهدای کهگیلویه است خانواده معزز شهدا از حامیان اصلی هستند،پیشکسوتان دفاع مقدس در آن خدمت می‌کنند و قاطبه مردم نیز کمک‌های خود را دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه موکب به عنوان پیشانی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد است،گفت: از شهرستان سه موکب اعزام به کربلا اعزام شده و برای خدمات‌دهی به زائران اربعین مستقر شده‌اند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ