فوری/ گفتگوی تلفنی خبر دیشموک با پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران+تصاویر
فوری/ گفتگوی تلفنی خبر دیشموک با پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران+تصاویر
گفتگوی تلفنی خبر دیشموک با بازیکن ارزنده فوتبال ایران و استعداد یاب آکادمی پرسپولیس تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حسن خان محمدی بازیکن سابق فوتبال ایران، پرسپولیس و بهمن کرج در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبر دیشموک ضمن اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل ها در حوزه فوتبالِ بخش دیشموک، اظهار داشت: مدتی است که استان کهگیلویه و بویراحمد و منطقه دیشموک را زیرذره بین داریم و الحق والانصاف پتانسیل های فراوانی دارد.

وی افزود: اگر والدین حمایت کنند و فرزندان خویش را مدیریت نمایند قطعاً به نتایج بسبیار مثبت و ارزنده ای در دیشموک دست خواهیم یافت.

 

پیشکسوت فوتبال ایران، بهمن تهران و پرسپولیس ایران با بیان اینکه به تنهایی نمی تواند استعدادهای دیشموک را شناسایی کند، اذعان داشت : تلاشهای شبانه روزی و چندساله ی محسن طاوسیان در بخش فوتبال دیشموک و پیگیری های وی در تهران باعث شد که دیشموک را به عنوان نقطه هدف آکادمی پرسپولیس تهران انتخاب کنیم و در آن منطقه سرمایه گذاری نمائیم.

حسن خان محمدی در ادامه بیان کرد : هدف ما این هست که بدون واسطه سازی و دلال بازی دنبال استدادیابی و شناسایی بهترین های دیشموک باشیم و تاکنون هم فرزندانی از منطقه دیشموک را در نقاط مختلف کشور و رده های سنی باشگاه های برجسته جنوب کشور جذب کردیم.

طاوسیان ضمن اشاره به سفر آبان ۱۴۰۳ خان محمدی به دیشموک اذعان داشت: زحمات و تلاش های این بازیکن ارزنده و برجسته و مشهور فوتبال ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد و دیشموک قابل تقدیر و تحسین است و نفرات مستعد برگزیده در آبان ماه جاری در لیست تیم انتخابی جهت مسابقه دوستانه با آکادمی پرسپولیس تهران اضافه خواهند شد.

طاوسیان عضو فعال شورای شهر دیشموک دیدار با چهره های شاخص فوتبال ایران و پرسپولیس تهران را یک اقدام خوب و مثمرثمر دانست و تاکید کرد : حمایت های همه جانبه ی مدیران در راس آکادمی پرسپولیس تهران از جمله محسن خلیلی مدیر آکادمی و آقای گل سابق لیگ برتر و حسین بادامکی بازیکن فوتبال پرسپولیس و کشور و قائم مقام باشگاه بزرگ پایتخت جهت به ثمر نشستن برنامه ها و اهداف نمایندگی آکادمی فوتبال پرسپولیس تهران در دیشموک و کهگیلویه بسیار مثبت و قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری نمود که این مسیر با همراهی و همکاری والدین و هیات مدیره نوید خبرهای خوی در سال های آینده خواهد بود.

طاوسیان در ادامه گفت : بیش از ۱۰ نفر از نوجوانان و جوانان منطقه را تاکنون و طی سالهای اخیر در لیگ های مختلف کشوری مشغول نمودیم که این نشان از استعداد بالای فرزندان کهگیلویه بزرگ و دیشموک دارد.

محسن طاوسیان در پایان پیشبرد برنامه ها در کهگیلویه بزرگ را حاصل تلاش جمعی دانست و تصریح نمود: مهندس اردشیری رئیس هیئت مدیره مدرسه فوتبال پرسپولیس تهران شعبه کهگیلویه ودیشموک در این راه همه جانبه ما راه همراهی و همکاری نمود و انشاالله در کنار هم بتوانیم جهت خدمت به مردم منطقه بیش از پیش موفق باشیم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ