فوری/بازداشت پدر عروس و داماد به خاطر تیراندازی در عروسی در منطقه
فوری/بازداشت پدر عروس و داماد به خاطر تیراندازی در عروسی در منطقه
رئیس حوزه قضایی چاروسا از بازداشت پدر عروس و داماد خبر داد که در مراسم عروسی از سلاح استفاده شده بود.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سیدیحیی حسنی رئیس دادگستری چاروسا عنوان کرد: باید در برگزاری برنامه های و مراسمات ختم و شادی برگزار کنندگان این مراسمات حرمت بقیه مردم را حفظ کنند و آرامش مردم و بقیه خانواده ها را بر هم نزنند.

 

رئیس حوزه قضایی بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد تیراندازی های مختلف در سطح شهر و روستاها بودیم و سبب برهم زدن آرامش مردم شد و مردم از این وضعیت گلایه دارند.

 

وی با بیان اینکه تیراندازی ها در شادی و ختم را بدون در نظر گرفتن آرامش مردم انجام می دهند افزود: از امروز با کسانی که سبب برهم زدن آرامش مردم شود و در مراسمات ختم و شادی اقدام به تیراندازی کنند برخورد می کنیم.

 

حسنی گفت: تیراندازی چه با سلاح دارای مجوز حمل و چه با سلاح غیر مجاز تحت هر شرایطی در مراسمات شادی و عزا ممنوع است.

 

وی از بازداشت یک پدر داماد و عروس در روز گذشته در یک عروسی خبر داد و گفت: این خانواده بدون در نظر گرفتن آرامش بقیه شهروندان شبانه اقدام به تیراندازی های مکرر کردند که به همین دلیل پدر داماد و پدر عروس بازداشت شدند.

 

حسنی در پایان گفت: اگر مجدد شاهد چنین مواردی باشیم قطعا برخورد خواهیم کرد و از همه شهروندان می خواهیم قبل از مراسم عروسی و مراسم ختم با حضور در مرجع انتظامی تعهدات لازم را ارائه دهند.

 

وی تاکید کرد: هرکس در کل بخش چاروسا قصد برگزاری مراسمی را داشت ابتدا باید در کلانتری حاضر شده و اعلام برگزاری مراسم نموده و تعهد به عدم استفاده از سلاح در مراسم بدهد در غیر این صورت مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ