طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حتی در نیمه‌های شب
طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حتی در نیمه‌های شب
طرح امنیت اجتماعی برای پاکسازی از اراذل و اوباش حتی در دمای زیر ۶ درجه سانتی‌گراد ادامه دارد.

طی یکی دو ماه اخیر انتشار چندین کلیپ نزاع دسته جمعی در شهر یاسوج پیامدهای بدی برای استان در پی داشت.

به همین منظور نیروی انتظامی و دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح امنیت اجتماعی در تلاش برای پاکسازی شهر از اراذل و اوباش هستند.

در حالی که دمای شهر یاسوج شب گذشته ۶ درجه زیر صفر بود و به شدت هوا سرد بود اما طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساعت ۲ نیمه شب با حضور دادستان، معاونین دادستان و معاون پیشگیری از جرم دادگستری‌ و نیروی انتظامی به صورت ناگهانی برگزار شد و جمعی از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

دادگستری و نیروی انتظامی اعلام کردند این طرح تا زمان پاکسازی کامل شهر از اراذل و اوباش ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین روز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت:به مردم اطمینان خواهیم داد که اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به هیچ فردی را نخواهیم داد و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می باشد این طرح را ادامه خواهیم داد

سردار “کیقباد مصطفایی” اظهار داشت: هم اکنون با حضور میدانی مسئولان دستگاه قضایی و کارکنان انتظامی استان در راستای مطالبات مردمی در حال اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر یاسوج می باشیم.

وی افزود: خوشبختانه این طرح رضایتمندی مردم را به همراه داشته است و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که این طرح بازتاب بسیار خوبی داشته، خاطرنشان کرد: اجازه عرض اندام به هیچ فردی را نخواهیم داد و با هرکس که بخواهد امنیت جامعه را به خطر بیندازد برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

انتهای پیام/