شورای اداری برای همکاری با هلال احمر به خط شوند/دانش آموزان ممتاز،فعال و با انگیزه در کانون های هلال احمر عضو می شوند
شورای اداری برای همکاری با هلال احمر به خط شوند/دانش آموزان ممتاز،فعال و با انگیزه در کانون های هلال احمر عضو می شوند
مسئول خانه هلال شهدای  دیشموک اظهار کرد، هدف از برگزاری این جلسات ، هماهنگی عضویت اعضا در برنامه های فرهنگی و امدادی و اردوهای سازمان جوانان جمعیت هلال می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، امروز مسئول خانه هلال با حضور دانش آموزان مدارس شهر دیشموک جلساتی با بخشدار دیشموک، حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی (ع)  و بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش دیشموک برگزار شد .

آهنگ مسئول خانه هلال دیشموک گفت : با توجه به رسالت هلال احمر انتظار می رود مجموعه شورای اداری در راس بخشدار دیشموک با تعامل و همکاری با این سازمان مردمی و خدمات رسان  بیش از پیش جهت خدمت به مردم تلاش نمایند.

آهنگ خاطرنشان کرد : با شروع عضوگیری در مدارس با همکاری شهرستان و استان تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر کانون های دانش اموزی تشکیل و دوره های مختلف آموزشی در مدارس منطقه برگزار گردد.

مسئول خانه هلال شهدای دیشموک متذکر شد : بسیج دانش اموزی ، آموزش و پرورش و بخشداری مثلثی است که در کنار خانه هلال دیشموک می توانند جهت فعالیت های مستمر این سازمان تلاش و همکاری کنند و طی سالهای اخیر در این راستا کوتاهی نشد  در ادامه هم انتظار همکاری داریم.

آهنگ مسئول خانه هلال دیشموک در دیدار با مسئولان گفت : از توجه ویژه جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در راس سید عادل رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و همچنین مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به بخش دیشموک نباید گذشت و نسبت به تلاش و همکاری این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

بخشدار دیشموک گفت: به خط کردن تمام ادارات ،سازمانها و نهادها برای همکاری با هلال احمر دیشموک در اولویت کاری ما هست.

علیرضا نوروزی افزود: هلال احمر در تمام زمینه ها پای کار است و مطمئناً میتوان از این مجموعه جهت رفع  مشکلات بهره برد.

جهانگیر اژدر رئیس آموزش و پرورش دیشموک گفت: هلال احمر طی سالهای اخیر در دیشموک فعالیت های خوبی داشت و در حوزه دانش آموزی برنامه های مختلفی اجرا کرد و نسبت به این مهم از عملکرد هلال احمربخش،شهرستان و استان کمال تشکر را داریم.

اژدر خاطر نشان کرد: دانش آموزان منطقه در کنار علم اندوزی به کارهای فرهنگی هم بپردازند و دانش آموز نیاز دارد در انواع کمیته ها(ورزشی،بهداشت ،هلال احمر و…) هم ورود کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت : جمعیت هلال احمر در کنار بسیج و دیگر نهادهای مردمی ؛ خدمت به مردم را بدون چشمداشت انجام خواهند داد.

وی اشاره کرد: خانه هلال دیشموک طی چند سال اخیر کارهای فرهنگی خوبی انجام داد و هم‌اکنون هم برای تقویت و مساعدت این مجموعه حوزه مقاومت بسیج آمادگی دارد و کوتاهی نخواهیم کرد.

فرزاد بینا مسئول بسیج دانش آموزی گفت: جهت انجام کارهای فرهنگی تعامل بسیج دانش آموزی و هلال احمر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بینا بیان کرد: خدمات هلال احمر در چند سال اخیر در منطقه دیشموک قابل تقدیر است و به همین خاطر بسیج دانش جهت عضو گیری و همکاری بیشتر در راستای پیشبرد اهداف هلال احمر برای خدمت به مردم تلاش و برنامه ریزی خواهیم کرد.

ثمینیان از فعالان و جوانان حوزه هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت:  هدف از برگزاری این جلسات ایجاد روحیه جهادی و تلاش جهت نهادینه کردن فعالیت های هلال احمر در منطقه و بین دانش آموزان بخش،دیشموک می باشد.

وی افزود:  با اجرای برنامه های مختلف در نماز جمعه، مدارس توسط داوطلبان عضو هلال احمر می توان این سازمان مردمی را به خوبی معرفی کرد تا بیشتر از خدمات هلال احمر مطلع شوند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ