شروع ساخت۸ مدرسه دوکلاسه در سطح روستاهای بخش دیشموک/کمبود شدید فضای آموزشی در دیشموک
شروع ساخت۸ مدرسه دوکلاسه در سطح روستاهای بخش دیشموک/کمبود شدید فضای آموزشی در دیشموک
رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک به نیاز آموزش و پرورش دیشموک جهت توسعه فضاهای آموزشی در سطح بخش اشاره داشت و گفت: از مردم جهت اهدای زمین برای ساخت فضاهای اموزشی درخواست همکاری می کنیم.

به گزارش خبر دیشموک، جهانگیر اژدر رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک در گفتگو با خبرنگار از آغاز ساخت ۸ مدرسه دو کلاسه در سطح روستاهای بخش دیشموک خبر داد و گفت: عملیات ساخت مدارس در مناطق وحدت طاهراباد، شهید دارایی باقله دان، رودکی سربیشه، توحید سربیشه، غدیر بردله و شهید آسی گراب، ایمان روی رش و امام خمینی(ره) بیدستان شروع شده است.

وی افزود: کار احداث ساختمان برای مدارس عمار سراب(سَرِسُرِ) رودسمه به علت عدم تامین زمین، قدس سرگچ و بلال حبشی رودسمه به خاطر عدم وجودجاده دسترسی جهت انتقال مصالح، فعلا متوقف است.

اژدر با بیان اینکه، اعتبار هر مدرسه قریب۶۰۰میلیون تومان در نظرگرفته شد، تصریح کرد: این ساختمان ها جایگزینی برای مدارس کانکسی بالای۱۵ دانش آموز می باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک خاطرنشان کرد: با ساخت این ۸ مدرسه، بخشی از مشکلات فضای اموزشی روستایی حل می شود، ولی در شهر دیشموک و روستاهای پرجمعیت مثل درغک،اسفندان، لیراب، دلی، لاوه و دشتک همچنان مشکل شدید فضای آموزشی وجود دارد؛ که امید است مسوولان و خیران مدرسه ساز به این امر توجه و در این زمینه همکاری ویژه داشته باشند.

اژدر ارائه خدمات به مردم را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و متذکر شد، قدردان این خدمات هستیم.

اژدر به نیاز آموزش و پرورش دیشموک جهت توسعه فضاهای آموزشی در سطح بخش اشاره داشت و گفت: از مردم جهت اهدای زمین برای ساخت فضاهای اموزشی درخواست همکاری می کنیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ