روز پرکار امام جمعه دیشموک/ از غبار روبی تا پیاده روی؛ شورای اداری سنگ تمام گذاشت+تصاویر
روز پرکار امام جمعه دیشموک/ از غبار روبی تا پیاده روی؛ شورای اداری سنگ تمام گذاشت+تصاویر
روز پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور برنامه مختلفی در دیشموک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ در روز ۵ مردادماه ۱۴۰۳ سالروز اقامه ی اولین نماز جمعه دیشموک برنامه های ویژه ای از طرف ستاد نماز جمعه و شورای اداری دیشموک ویژه این روز برگزار شد.

ابتداء امام جمعه به همراه شورای به مناسبت ۵ مردادماه درغبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای دیشموک شرکت کردند.

این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران، حجت الاسلام راوند امام جمعه محترم ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، نیروی های انتظامی،تعدادی از مسئولان دیشموک و  اعضای ستاد نماز جمعه برگزار گردید.

حاضرین با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق نموده وبا نثار شاخه‌های گل و عطر افشانی بر مزار شهداء بار دیگر با آرمان‌های‌ حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدد میثاق کردند.

حجت اسلام راوند در حاشیه آئین برگزاری اظهار داشت :  خانواده‌های معزز شهداء سختی‌ها و مشقت های زیادی را تحمل کرده‌ و سرمایه گذاری عظیمی برای انقلاب اسلامی داشته‌ اند و ما هر چه تلاش کنیم نمی‌توانیم صبر و تحمل خانواده‌های معزز شهداء را جبران کنیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه اگر شهداء زنده بودند با توجه به وصیت نامه ی خویش در این برهه در نماز جمعه شرکت میکردند، اذعان داشت : اندیشه و آرمان شهداء و امام شهداء گواه بر این هست که اگر در این زمان در بین ما بودند ضمن شرکت، مردم و آشنایان را به حضور در این امر مهم و معنوی دعوت میکردند.

در ادامه میز خدمت سلامت به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در مصلی امام خمینی (ره) دیشموک برپا شد.

حجت الاسلام راوند ضمن تقدیر از کادر درمان، اظهار داشت : میز خدمت در نماز جمعه عاملی برای امیدافزایی در جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری میز خدمت در نماز جمعه خدمت رسانی به مردم در نماز جمعه است که در راستای مردمی‌تر کردن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی نیز بوده و مدیران با حضور در میان مردم نسبت به رسیدگی به درخواست های مردمی اقدام می‌کنند.

 

میز خدمت تعدادی از ادارات دیشموک به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، برپا شد.

شایان ذکر است: این میز خدمت  در راستای تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی سریع به شکایات و درخواستهای مراجعین و رسیدگی به امورات بود.

 

امام جمعه دیشموک هدف از برپایی میز خدمت را، ارتقای کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی، احترام ویژه به ارباب رجوع و پاسخگویی و رفع مشکلات آنها در منطقه دانست.

 

ایشان با تأکید بر اینکه با برپایی میز خدمت، ما برای حل مشکلات مردم پیش‌ قدم می‌شویم و به سراغ آنان می‌رویم، عنوان کرد: مطابق سخنان امام راحل؛ مصلی ها، مساجد و مکان های مذهبی، محور رفع مشکلات هستند و می توانیم از ظرفیت های عظیم این محورها برای ارائه خدمات بسیاری به مردم استفاده کنیم، چرا که در حوادث مختلف، مکان های مذهبی نقش محوری دارند و بزرگترین میعادگاه رسیدگی به مشکلات و حل مسائل جامعه شناخته می شوند‌.

 

در ادامه به  مناسبت ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه دیشموک ؛ ایستگاه صلواتی از طرف ستاد نماز جمعه دیشموک در مصلی امام خمینی(ره) برپا شد.

 

 

در حاشیه نماز جمعه و به مناسبت ۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور؛ شوراء و شهردار دیشموک، حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی (ع) و  بسیج خواهران حضرت معصومه (س) دیشموک  از امام جمعه دیشموک تجلیل کردند.

در حاشیه نماز جمعه و به مناسبت ۵مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور؛ از طرف امام جمعه شهر و بخش دیشموک و با مساعدت شهرداری و شورای شهر از اعضای فعال ستاد نماز جمعه دیشموک تجلیل شد.

 

انتهای پیام/