راهپیمایی استکبار ستیزی مردم کهگیلویه و بویراحمد
راهپیمایی استکبار ستیزی مردم کهگیلویه و بویراحمد
همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در میدان هفتم تیر یاسوج برگزار شد.
به گزارش خبر دیشموک، در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز مردم همیشه در صحنه استان با بر پایی راهپیمایی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.
در این راهپیمایی قشر‌های مختلف مردم، دانش آموزان، دانشجویان با حرکت از میدان هفتم تیر تا میدان امام حسین(ع) انزجار خود را از جنایات رژیم آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همچنین با سر دادن شعار‌های الله اکبر و مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه، خواستار پایان اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی شدند.
همچنین راهپیمایان با مشت‌های گره کرده به میدان آمدند و فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل در محکومیت جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل سردادند و با ولایت و آرمان‌های این انقلاب تجدید بیعت کردند.
این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هرساله یادآور طنین فریاد‌های آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی علیه استکبار و استبداد جهانی و به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه‌نمایی می‌کند.
اهالی روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این روز ملی به میدان آمدند و با شعارهای ضد استکباری جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و فریادهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا سردادند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ