دشمنان روز به روز ضعیف تر و خوار می‌شوند
دشمنان روز به روز ضعیف تر و خوار می‌شوند
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان روز به روز ضعیف تر و خوار می‌شوند آمریکا نیز با همه کبکه در افغانستان پا به فرار گذاشت.

آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با قدردانی از حمایت ها و پیگیری‌های حسینعلی امیری برای پیگیری مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تلاش‌های استاندار در زمینه های مختلف از جمله در مقابله و پیشگیری از کرونادر استان قابل توجه بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال تحریم ها برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بود گفت: با تلاش های مسئولان و تدابیر مقام معظم رهبری و توجه خاص اولیای الهی، انقلاب و نظام و ملت با قدرت و قوت حیات سیاسی و اجتماعی خود را ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان روز به روز ضعیف تر و خوار می‌شوند آمریکا نیز با همه کبکه در افغانستان پا به فرار گذاشت.

وی در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جمعیت هفتصد هزار نفری داشته که قبل از انقلاب مورد ظلم واقع شد و هیچ خدماتی از ناحیه طاغوت به این مردم ارائه نگردید و فشارهای زیادی به این مردم وارد شد ولی نظام جمهوری اسلامی خدمات اعجاب انگیزی برای استان داشته است اگر مرکز استان را در سال ۵۷ مشاهده می‌کردیم هیچ چیزی در آن وجود نداشت.

حسینی تصریح کرد: امروز طرح‌های متعدد و خدمات ارزشمند در دورترین نقاط استان وجود دارد که خدمات را به خوبی می‌توان دید و شهد شیرین خدمات انقلاب را مردم چشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: مردم استان همیشه در میدان بودند و اگر در دوران طاغوت علیه حکومت قیام می‌کردند اما بعد از انقلاب خود را در کنار نظام قرار دادند و هر چه داشتند به پای نظام ریختند.

حسینی در ادامه با بیان اینکه در جنگ هشت ساله و در مشارکت های سیاسی بیشترین مشارکت را مردم استان داشته‌اند و در انتخابات اخیر هم رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند گفت: اگر مشکلاتی همچون کرونا وجود نداشت مردم مشارکت بیشتری در انتخابات داشتند.

وی گفت: دولت تلاش‌های خوبی برای رفع موانع و توسعه انجام شده اما یک سری پروژه هایی هست که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

حسینی در ادامه با اشاره به اقدامات خوبی که در استان برای مبارزه با ویروس کرونا شده گفت: در بحث کرونا با دقت نظر و مدیریت درست ستاد استانی این ویروس به خوبی در استان کنترل و تلفات به نسبت کشور کم بوده است.

انتهای پیام/