دستگاه قضایی با محتکران به شدت برخورد کند
دستگاه قضایی با محتکران به شدت برخورد کند
امام جمعه دهدشت خواستار اشد مجازات برای محتکران از دستگاه قضا شد.

به گزارش خبر دیشموک،    حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین عبادی سیاسی جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: بیماری نظام اقتصادی یک میراث ماندگار حداقل ۶۰ساله است که امروز مشکلاتی را برای کشور بوجود آورده است.

وی نظریه همه اقتصاددان‌ها و طیف‌های سیاسی مختلف را موافق حذف ارز ترجیحی عنوان و تصریح کرد: البته اینکار باید در دولت‌های قبلی انجام میشد تا کار به اینجا نمی‌رسید.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه موانع زیادی بر سر راه دولت برای شکوفایی اقتصادی و رشد مردم وجود دارد گفت: حذف ارز صورت نگرفته بلکه یارانه هوشمند انجام شده که بجای اینکه به دست دلال برسد به جیب مردم پرداخت شده تا مردم خودشان برای سبد غذایی خود تصمیم بگیرند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر احتکار و گرانفروشی عده‌ای را به بهانه افزایش چند قلم کالا را یادآور شد و با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید با محتکران اشد برخورد و مجازات را داشته باشند گفت: قوه قضاییه چندین محتکر را بین مردم شلاق بزند تا درس عبرتی برای دیگران شود.

وی با توجه به فشار عده‌ای خواص به مسئولان برای عفو محتکران اظهار کرد: مسئولان اسم محتکران را جار بزنند، هر کسی از هر طیف و جناح سیاسی باشد باید با آن برخورد قاطع شود، در تعزیرات جرائم سنگین دیده شده، قانون هست برخورد شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به مشوش کردن فضا توسط عده‌ای ناجوانمرد و دارای حب و بغض سیاسی گفت: انبارهای استان پر از مواد غذایی است و کالاهای لازم به اندازه کفایت چندین ماه در استان وجود دارد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه همه باید با اتحاد دست مفسدین را قطع کنیم گفت: هیچ بازاری حق ندارد به بهانه افزایش یک قلم کالا، سایر اجناس خود را افزایش قیمت دهد.

انتهای پیام