دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان كهگيلويه و بويراحمد: تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم روزه خواری در استان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان كهگيلويه و بويراحمد: تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم روزه خواری در استان
سيد علي ملك حسيني دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان كهگيلويه و بويراحمد ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، از تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم روزه خواری خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ علي ملك حسيني دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان كهگيلويه و بويراحمد ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، از تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم روزه خواری خبر داد.

 

ملك حسيني با اشاره به نامه دادستان کل کشور در خصوص حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: بر این اساس هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاءعام به عنوان يك فعل حرام وصف مجرمانه داشته و با عوامل ارتکاب آن تحت عنوان اقدام به جرم مشهود، برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مركز استان افزود: شعب ویژه رسیدگی به این جرایم در حوزه قضایی مركز استان تشکیل شده است و گزارش های احتمالي دریافتی از ضابطین و آمرین به معروف به سرعت رسیدگی شده و با هر نوع حرمت شکنی در ایام ماه مبارك رمضان مطابق قانون برخورد قاطع انجام می شود.

 

وی در پايان اظهار داشت: مراتب تأكيد دادستان كل كشور و ضرورت حرمت ماه ضيافت الهي، به دادستان هاي شهرستان ها و رؤساي حوزه هاي قضايي استان نيز اعلام، تا ضمن تعيين شعب ويژه، نسبت به برخورد قانوني با هنجارشكنان اقدام قاطع نمايند.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ