حجت الاسلام راوند:خدمات شوراء و شهردار قابل تقدیر است/ نصرالله یک اسم نبود، یک مکتب بود+فیلم
حجت الاسلام راوند:خدمات شوراء و شهردار قابل تقدیر است/ نصرالله یک اسم نبود، یک مکتب بود+فیلم
دیشموک_ راوند مبانی عقیدتی را برای حفظ این اندیشه نکته ای مهم برشمرد و گفت: هر مسلمانی شهید شود و در راه اسلام جان خود را از دست دهد، دیگر مسلمانان جهان اسلام، ابراز همدردی نموده و امید به تحقق نصرت الهی داریم و آیات الهی است که شک نکنید، باور به منجی و عالم آخرت، انگیزه به مسلمانان می دهد.
به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به پیام رهبری و شهادت سید حسن نصرالله،اظهار داشت: سیدِ مقاومت یک راه و یک مکتب و اندیشه ای بود و این مسیر همچنان ادامه دارد و ساختار نظام و حکومت اسلامی متکی به شخص نیست، و این وابسته به اندیشه و آرمان‌هایی است که از عصر اسلام تاکنون پایدار ماند.
خبر دیشموک_ راوند مبانی عقیدتی را برای حفظ این اندیشه نکته ای مهم برشمرد و گفت: هر مسلمانی شهید شود و در راه اسلام جان خود را از دست دهد، دیگر مسلمانان جهان اسلام، ابراز همدردی نموده و امید به تحقق نصرت الهی داریم و آیات الهی است که شک نکنید، باور به منجی و عالم آخرت، انگیزه به مسلمانان می دهد.
وی افزود: ما معتقدیم که سید حسن نصرالله در زمان شهادتش، تاثیر بیشتری خواهد داشت و مکتب و آرمان ایشان پیروز واقعی نبرد واقعی کفر و اسلام خواهد بود.راوند با اشاره به سخنان رهبری نسبت به اعتقادات مسلمانان در خطبه های نماز جمعه تاریخی،
خاطرنشان کرد: انسجام و اتحاد مسلمانان جهت موفقیت و پیروزی در مقابل رژیم اسرائیل غاصب است و این یک سیاست الهی، قرآنی و اسلامی است.
وی گفت: در مقابل، سیاست دشمنان و تفرقه افکنی آنها به دنبال این هستند که با کودک‌کشی و اسلام‌ستیزی اختلاف ایجاد نمایند و مسلمانان را حذف کنند که موفق نخواهند شد.
حجت الاسلام راوند تقویم جمهوری اسلامی ایران  را یک نکته مهم تلقی و بیان کرد: دو روز دیگر باید به عنوان یوم‌الله در تقویم اضافه شود،دهم مهر روز حماسه تاریخی سپاه پاسداران که وعده صادق ۲ را رقم‌زدند و دومی نماز جمعه نصر تاریخی در ۱۳ مهرماه، نماز جمعه نصر و یاری مسلمانان که با حضور مقتدرانه و وفاداری انها به جبهه مقاومت صورت گرفت.
امام جمعه دیشموک، دو خطبه فارسی و عربی رهبری را نشانه اقتدار و عظمت جهان اسلام دانست و گفت : این مورد روحیه جهاد و امید و انگیزه را در مسلمانان ایجاد و ترس را بر دشمنان انداخت.
راوند با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان،گفت:سه ضلع خانواده، مدرسه و مسجد در سایه پیوند،همکاری وهمدلی میان اولیاء ومربیان مدرسه و مسجد تاثیرگذار خواهدبود.وی گفت: نهاد خانه و مسجد باید ارتباط خود را با مدرسه تقویت نماید و ضمن عبور از آسیب های اجتماعی ، آنها را به سمت نکات مثبت جامعه سوق دهیم.

امام جمعه دیشموک از زحمات و تلاش توسط شورا و شهرداری تشکر کرد و گفت: خدمات خوبی انجام شدکه لازم می دانیم، از شهردار و شورا تقدیر و تشکر شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ