تقدیر امام جمعه از حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن/ در بحث رانندگی رعایت نمی‌شود/به نام دیشموک به کام غیربومی/نتیجه جلسات باید بصورت عملی اجرا شوند؛ نه فقط صورت جلسه تنظیم شود
تقدیر امام جمعه از حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن/ در بحث رانندگی رعایت نمی‌شود/به نام دیشموک به کام غیربومی/نتیجه جلسات باید بصورت عملی اجرا شوند؛ نه فقط صورت جلسه تنظیم شود
حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در جلسه کمیته تدوین و برنامه ریزی 1402 بخش دیشموک اظهار داشت : بخاطر بارندگی های فراوان  شکرگزاریم و قدر نعمت های خداوند را دانسته و شبانه روز شکرگزاری کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در جلسه کمیته تدوین و برنامه ریزی ۱۴۰۲ بخش دیشموک اظهار داشت : بخاطر بارندگی های فراوان  شکرگزاریم و قدر نعمت های خداوند را دانسته و شبانه روز شکرگزاری کنیم.
وی ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد : باید از  مردمی که به موقع و پرشور با زمان شناسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کرد .

حجت السلام راوند خطاب به مسئولان ادارات اذعان داشت: در حوزه فرهنگی برنامه های جدیدی ارائه شود تا مشکلات منطقه را به حداقل رسانده  و با اجرای خوب انها معضلات منطقه کاهش یابد.

وی در پایان گفت : برنامه سالانه تمام ادارات تنظیم و امیدواریم با تدوین برنامه ۱۴۰۲ گامی مهمی در حوزه فرهنگی برداشته شود.

بخشدار دیشموک گفت : برای ایجاد نشاط فرهنگی نیازمند هزینه های فرهنگ در ادارات مختلف برای بهتر برگزار شدن جشن ها و یوم الله ها هستیم و امید است ادارات متولی در دیشموک به ایجاد نشاط و برنامه های شادی آفرین کمک بیشتر کنند تا با الویت بندی و تدوین برنامه های زیبا در سال ۱۴۰۲ بتوانیم به پویایی و رفع آسیب های اجتماعی در دیشموک کارهای مثبت بیشتر صورت گیرد.

نوروزی خاطر نشان کرد : در نگاه دیگربرای رفع بحران های اجتماعی در دیشموک لازم است نگاه مرد سالارانه، ازدواج های باصغر سنی علی الخصوص در روستاهای بخش حذف و  نهادینه کردن فرهنگ کار در روستاها براندازی رسم های تاریخ گذشته و احیای و تبلیغ و تقویت فرهنگ های صحیح مثل گذشت ، همکاری همدیگر ،همسایه محوری ،برادر دوستی ،احترام به زن و زندگی خانوادگی صلح و ازبین بردن تنش های خانوادگی تاکید اکید شود.

سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب بخش دیشموک بیان کرد: بعضی از دشمنان منتظر چنین روزهایی هستند تا به کشور ما ضربه بزنند، عفو رهبری برای چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان از عطوفت و مهربانی و تدبیر وی بود با این امر مهم نقشه های دشمنان خنثی گردید.

وی افزود : مسائل مختلف دیگری در مورد فرهنگ غلط هم وجود دارد ،لیکن ما باید دغدغه مند باشیم، نه اینکه جلسه ای برگزار  و صورتجلسه امضاء  شود اما بعداً عملی نشود.

فرمانده کلانتری دیشموک گفت : در بحث رانندگی متاسفانه رانندگان در بخش دیشموک رعایت نمی کنند و انتظار می رود این موضوع مورد توجه خانواده ها قرار بگیرد.
سروان فضیلت فر با اشاره بحث خودکشی در منطقه گفت: خانواده ها نسبت به فرزندان خود بی تفاوت هستند و عدم توجه به فرزندان در منطقه باعث ایجاد آسیب های بزرگی است .

نعمت پور مسئول امور صنفی و عضو شورای شهر دیشموک گفت : سرمنشأء همه مسائل بحث فرهنگی است و تا فرهنگ درست نشود اصلاً معضلات حل نخواهد شد.

برمال نماینده کمیته امداد گفت : هر اداره در شهر دیشموک یک وزارتخانه هست، آنها می توانند بودجه فرهنکی خود را مدیریت کنند تا برنامه ها به نحو احسن برگزار گردد .

مالک آهنگ فعال رسانه ای دیشموک گفت : خبر دیشموک برای اطلاع رسانی و انعکاس مشکلات و حل معضلات منطقه؛همواره بدون چشمداشتی تلاش داشته است و در استقرار بنیاد علوی ، اورژانس اجتماعی ، خوابگاه شبانه روزی و خانه هلال دیشموک از عمده خدمات نظام در دیشموک ، تاثیرگذاری و نقش بسزایی داشته است.

آهنگ به معضل بیکاری در دیشموک آسیب های ناشی از این پدیده اشاره و  متذکر شد : بعضی افراد  غیربومی در دیشموک و در اداره ای خاص  به نام دیشموک استخدام شدند، اعضای خانواده خود را بیمه کردند و بهترین امتیازها را گرفتند و رفتند اما جوانان مستعد دیشموک همچنان دنبال کار هستند.

انتهای پیام /م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ