تذکر فرماندار کهگیلویه به مسئولان/ کوتاهی کنید، اجازه شرکت در جلسات ندارید
تذکر فرماندار کهگیلویه به مسئولان/ کوتاهی کنید، اجازه شرکت در جلسات ندارید
فرماندار کهگیلویه گفت: مسئولانی که به مصوبات شورای فرهنگ عمومی عمل نکنند، در جلسات راه داده نمی‌شوند

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سید حمزه محقق زاده در نشست شورای فرهنگ عمومی که با محوریت نکوداشت آیت الله سید علی‌اصغر حسینی برگزار شد، کهکیلویه و بویراحمد را منطقه ای اصیل و دارای سابقه ای تاریخی و مذهبی عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه در این زمینه شهر دهدشت دارای یک خصیصه منحصر به فرد است، افزود: ابنیه تاریخی این شهر محصول یک فرهنگ بسیار طولانی و تاریخی است که باید به آن پرداخته شود.محقق زاده به ظرفیت های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از این فضا برای اقناع سازی عموم به درستی استفاده نشده است.

 

فرماندار کهگیلویه بر معرفی مفاخر این شهرستان به مردم تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها برای روایت مفاخر شهرستان استفاده کنیم. محقق‌ زاده برگزاری نکوداشت ها را فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ های منطقه عنوان کرد و با اشاره به حذف سخنرانی در مراسمات ترحیم، گفت: این یک آسیب جدی است.

 

وی با هشدار گفت: مسئولانی که به مصوبات شورای فرهنگ عمومی عمل نکنند، در جلسات راه داده نمی شوند.در پایان مقرر شد کارگروه تخصصی نکوداشت دو تن از مفاخر شهرستان آیت الله حسینی امام جمعه فقید یاسوج و مرحوم آیت الله تقوی برگزار شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ