انتقام سخت با خروج آمریکا از منطقه رقم خواهد خورد
انتقام سخت با خروج آمریکا از منطقه رقم خواهد خورد
معاون سیاسی سپاه گفت: حاج قاسم سلیمانی با مدیریت قوی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد و نقشه‌های شوم آنان را خنثی می‌کرد فلذا چنین شخصیتی قابلیت الگویی برای همه ما دارد.

سردار یدالله جوانی در گفت‌وگو با خبرنگار در اردبیل اظهار داشت: در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از نکاتی که خیلی قابل توجه برای ملت ایران و نسل امروز و فرهیختگان و اصحاب قلم و رسانه است بی‌شک مکتب حاج قاسم است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب نگریسته شود چرا که سردار دل‌ها یک راه و یک مدرسه درس‌آموز در جامعه امروزی برای همگان است.

وی بیان کرد: طبیعی است که وقتی مقام معظم رهبری این عنوان را برای یک شخصی همچون حاج قاسم اطلاق می‌کند نشان‌دهنده شایستگی این شخصیت است که در این شرایط ما هم باید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان قله راه برای رسیدن به اهداف خود در مسیرمان قرار دهیم.

معاون سیاسی سپاه گفت: کاری که باید در این زمینه انجام یابد این است که باید این مکتب را خوب بفهمیم، برای خودمان الگو قرار دهیم، تبلیغ کنیم و به درستی تبیین و ترویج کنیم و به گونه‌ای در این زمینه برنامه‌ریزی و کار شود که مکتب حاج قاسم به یک گفتمان  در جامعه تبدیل شود.

جوانی بیان کرد: اگر بتوانیم راه درستی را در جامعه پررنگ کنیم و آحاد مردم را در آن مسیر قرار دهیم بی‌شک نتایج و مقصد بهتر خواهد بود و از راه‌های انحرافی اجتناب می‌شود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم راه انقلابی داشت و اندیشه و نوع نگاه و در زمان‌های مختلف به مسائل مختلف با دیدگاه درستی بود و اساسا لازم و ضروری است که مشخص شود که ما چه نگاهی به دوست و دشمن و احزاب و گروه‌های سیاسی داریم.

معاون سیاسی سپاه گفت: نگاهی که حاج قاسم داشتند همان نگاه مقام معظم رهبری و امام راحل بود و باید این مهم مورد توجه واقع شود که ولایت را به چه شکل ببینیم، مشکلات را چگونه ببینیم، ارزش‌های دفاع مقدس را چگونه ببینیم.

جوانی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی با مدیریت قوی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد و نقشه‌های شوم آنان را خنثی می‌کرد فلذا چنین شخصیتی قابلیت الگویی برای همه ما دارد.

وی اظهار کرد: باید مکتب حاج قاسم را بفهمیم فلذا مکتب حاج قاسم این است که دلسوزان خودشان را به حاج قاسم نزدیک کنند چرا که اگر از لحاظ رفتار و اخلاق و سبک مدیریتی، بتوانند خود را به حاج قاسم نزدیک کنند، می‌توانند معرفی حاج قاسم را با رفتار و منش درست در جامعه نهادینه و فراگیر کنند که به امید خداوند باید تمام سعی و تلاش خود را برای فراخوان و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی به کار گرفته و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

شهادت حاج قاسم سلیمانی فصل جدیدی از مقاومت را رقم زد

سردار جوانی بیان کرد: شهید سلیمانی چهل سال لباس جهاد بر تن کرد تا عزت و امنیت ملی برقرار شود و منافع ملی حفظ شود و اگر دشمنان حاج قاسم را نشانه گرفته‌اند به خاطر این بود که در سال‌های طولانی دشمنان تصور می‌کردند که با شهادت حاج قاسم می‌توانند به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

جوانی ادامه داد: هم‌اکنون با شهادت شهید سلیمانی نه تنها دشمن نتوانست به اهداف خود برسد بلکه فصل جدیدی از مقاومت را پشت سر می‌گذاریم که به خاطر خون شهید سلیمانی است و اگر دشمنان تصور کرده‌اند با شهادت سلیمانی روند تحولات را می‌توانند تغییر دهند تصور اشتباهی است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتقام سخت خون شهید سلیمانی با خروج آمریکا از منطقه رقم خواهد خورد که هم‌اکنون نیز ضربه‌های متعددی از سمت کشورهای مختلف برای خروج آمریکا در حال رقم خوردن است.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: مقام معظم رهبری حکیمانه مکتب شهید سلیمانی را مطرح کرد که در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای دولت‌سازی انقلابی امری لازم و ضروری است که جوانان و مسئولان اجرایی کارها و برنامه‌های خود را بر مبنای رفتارها و شخصیت‌های شهید قاسم سلیمانی انجام دهند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی خود را سرباز وطن می‌دانست و اگر کسی می‌خواهد در مسیر شهید سلیمانی قرار بگیرد باید معنویت را مورد توجه قرار دهد و مجاهدت داشته باشد که خوشبختانه جوانان ما با اشتیاق ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری بسیج