امام جمعه دیشموک: فعالیت گسترده، اتحاد و همدلیِ اعضای ستاد نماز جمعه تاثیر بسزایی در منطقه خواهد داشت
امام جمعه دیشموک: فعالیت گسترده، اتحاد و همدلیِ اعضای ستاد نماز جمعه تاثیر بسزایی در منطقه خواهد داشت
حجت الاسلام راوند در پایان امر به معروف و نهی از منکر را نکته مهم و تاثیر گذار تلقی نمود و خاطرنشان کرد: اگر در  کارهای فرهنگی، جلسات و کارهای فرهنگی آموزش و پرورش، مسجدمحور باشند و توجه ویژه ای به این مورد مهم گردد، خیلی از مشکلات وآسیب ها در سطح منطقه از بین خواهد رفت.

به گزارش مالک آهنگ خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به اقدام تاریخی نماز جمعه تهران،اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای اینکه به دشمن درس دهد، در شرایط کنونی تهدیدات دشمنان و با تکیه بر شجاعت و جسارت خویش و توسل به ائمه اطهار و پشتوانه مردم همیشه در صحنه و انقلابیِ کشور ایران اسلامی، بعد از ۵ سال در خطبه های نماز جمعه تهران شرکت و با ایراد خطبه ها، مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده علی الخصوص رژیم غاصب و نوچه آمریکای خونخوار زد.

امام جمعه دیشموک در ادامه اتفاق طوفان الاقصی را حرکتی مهم برشمرد و گفت: این اقدام حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم ریخت و ثمره آن اقتدار و پایداری و مقاومت اسلامی در جهان اسلام بود که به امید خدا بزودی به پیروزی مقاومت اسلامی منتج خواهد شد.

 

حجت الاسلام راوند نشانه موفقیت در هر مقوله و جامعه ای را اتحاد و همدلی دانست وبیان کرد: اگر در تمام اعضای ستاد نماز جمعه بتوانند با انگیزه و اتحاد و همدلی در مسیر کارهای ستاد نماز جمعه و دیگر کارهای فرهنگی گام بردارند، قطعاً تاثیر بیشتر و مثمرثمرتری خواهد داشت.

امام جمعه دیشموک با انتقاد شدید از برخی ادارات، سازمانها و نهادها و برخی مسئولان، متذکر شد: متاسفانه برخی از آنها در زمینه کارهای فرهنگی کوتاهی میکنند که این خود به نوعی یک آسیب بزرگ هست. حجت الاسلام راوند ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد رسانه، گفت: کارهای فرهنگی بسیار خوب و ارزنده ای صورت می گیرد و خیلی از اعضای ستاد نماز می توانند با انتشار اخبار و جزئیات کارهای فرهنگی در منطقه، خود یک رسانه و مهم ترین کمک را به منطقه نمایند، چون کارها شخصی نیست و مختص تمام منطقه هست و کارهای فرهنگی باید رسانه ای شود.

وی با بیان اینکه وعده صادق ۲ در رسانه های خارجی بازتاب ویژه ای داشت، گفت: در رسانه های داخلی و فضای مجازی داخلی اصلاً توجه نشد و قدرشناسی صورت نگرفت که جای تاسف دارد. و نمونه دیگر؛ زن وزندگی و آزادی است که غرب از طریق رسانه و فضای مجازی چالش های زیادی برای بانوان ما ایجاد کرد و در داخل کشور خود هم همراهی کردیم و این موضوعات در نوع خود بزرگترین آسیب می باشد.

حجت الاسلام راوند امر به معروف و نهی از منکر را نکته مهم و تاثیر گذار تلقی نمود و خاطرنشان کرد: اگر در  کارهای فرهنگی، جلسات و کارهای فرهنگی آموزش و پرورش، مسجدمحور باشند و توجه ویژه ای به این مورد مهم گردد، خیلی از مشکلات وآسیب ها در سطح منطقه از بین خواهد رفت.

امام جمعه دیشموک در پایان فعالیت های مثبت رسانه ای و گسترده ی اعضای ستاد نماز جمعه، مسئولان ادارات، سازمانها،نهادها، کارکنان و مردم را در جهت انعکاس و انتشار خدمات نظام از جمله وعده صادق۲ را نکته مهم و نتیجه بخش ارزیابی و بیان کرد: اینکه این همه موفقیت را چشم پوشی کرده و در خلاف مسیر شهداء وآرمان امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم، کاملاً بی انصافی و ظلم است و اگر همه با هم با اتحاد و همدلی و انسجام در این عرصه گام برداریم، قطعاً دشمنان ما در رسانه های خویش هر چقدر فعالیت کنند، موفق نخواهند شد و باید جهاد تبیین را به بهترین نحو ممکن انجام داده تا تاثیر مثبت آن در خانواده و در سطح مدارس و جامعه به خوبی دیده شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ