استغفار کنید/این مسئله را انکار کردم/زندگی تلخ اجاره‌نشینیان
استغفار کنید/این مسئله را انکار کردم/زندگی تلخ اجاره‌نشینیان
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: مسئولیت این کار به چه کسی است؟ چرا ساز و کار مناسبی ندارد؟ این ۲۰ درصدی که گفتند چرا در اجرا اتفاق نمی‌افتد؟ مسئولان فکری کنند.

به گزارش خبر دیشموک،    حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت دیدار رهبر معظم انقلاب با سازمان انرژی اتمی و دانشمندان را یادآور شد و اظهار کرد: صنعت هسته‌ای کلید پیشرفت کشور است.

امام جمعه کهگیلویه از تنوع و فراوانی کاربردها و گسترش کارایی صنعت هسته‌ای در تسهیل‌سازی و بهره‌وری از مواهب الهی و خدادادی و طبیعی و نقش صنعت هسته‌ای به عنوان یک صنعت صف‌شکن، بن‌بست‌شکن، توان‌آفرین و نادرست کردن فرضیه و نظریه باطل ما نمی‌توانیم به عنوان دو نکته عمده در رابطه با پیشرفت کشور در صنعت هسته‌ای نام برد.

وی سفر ریاست جمهوری به چند کشور اخیر را یادآور شد و گفت: برخی‌ها در این کشور دنیا را در ۱۵ کشور غاصب ستمگر و زورگو اروپایی و آمریکایی خلاصه کرده‌اند، امروز یکی از جاهایی که پیشرفت برای کشور حاصل می‌شود و درآمد اقتصادی برای کشور به همراه دارد آمریکای لاتین است که هم از نظر سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: فعال نمودن پالایشگاه‌های متعدد مهم‌ترین قرارداد فروش دارو و تجهیزات پزشکی در این سفر با این کشورها بسته شد، لذا ما باید با کشورهایی مراوده داشته باشیم که از نظر سیاسی و اقتصادی با ما همراه هستند.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه انقلاب ما این بود که استکبار جهانی را به عقب برانیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر هفته جهادکشاورزی را یادآور شد و با بیان این‌که مسئله کشاورزی برای هر کشوری مسئله حیاتی است گفت: برای استان چهارفصل ما، خصوصا شهرستان کهگیلویه که زمین‌های بکر و حاصلخیز دارد، مهم‌ترین اولویت اقتصادی و اشتغالزایی، کشاورزی است.

وی افزود: توقع داریم در سفر دوم دولت به استان، پروژه‌های مهمی که کشاورزی کهگیلویه را فعال خواهد کرد کلنگ‌زنی شوند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: سد آبریز به عنوان یکی از این پروژه‌هاست که در سفر ریاست جمهوری مورد نظر قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که طرح‌های خوبی در حوزه کشاورزی در شهرستان فعال است گفت: برداشت آب از حومه غربی رودخانه ایدنک روند کار آن کند است، سدهای مخزنی کوچکی به بهره‌برداری رسید اما کار پیشرفت لازم را ندارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: به واسطه بارش‌های الهی، امسال رکورد سالیانه گندم را داشتیم.

امام جمعه کهگیلویه در ادامه صحبت‌های خود مسئله نگران‌کننده کشوری اجاره‌بها را یادآور شد و اظهار کرد: فصل جابجایی مستاجران است، این روزها قامت مستاجران زیر بار گرانی اجاره‌بها خم شده و کابوس یافتن خانه مناسب در شهر کوچکی مثل دهدشت تبدیل به آرزو شده است.

وی افزود: معضل سرسام آور مسکن، هر سال زندگی را بر کام اجاره‌نشینیان تلخ می‌کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: مسئولیت این کار به چه کسی است؟ چرا ساز و کار مناسبی ندارد؟ این ۲۰ درصدی که گفتند چرا در اجرا اتفاق نمی‌افتد؟ مسئولان فکری کنند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که برخی سیاسیون طی سه سال اخیر فضای نماز جمعه را تضعیف می‌کردند که قصد ورود به انتخابات را دارم گفت: بارها این مسئله را انکار کردم، اما باز دارند نماز جمعه را تضعیف می‌کنند که توصیه می‌کنم استغفار کنید و فردا باید در محضر خداوند پاسخگو باشید.

انتهای پیام/