آینده فرزندان خود را با هدایت به حوزه علمیه تضمین کنید/ افراد سودجو زغال را به خوزستان صادر می کنند
آینده فرزندان خود را با هدایت به حوزه علمیه تضمین کنید/ افراد سودجو زغال را به خوزستان صادر می کنند
وی متذکر شد : حوزه علمیه جایی است که احادیث امام صادق (ع) و امام باقر (ع)  و کتاب مقدس قرآن تدریس و آموزش داده میشود  و فرزندان ما  در این مسیر هم شغلی موفق خواهند بود و  همچنین آخرت را هم برای خود تضمین خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ضمن اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه اظهار داشت : در این زمان دشمنان برنامه ریزی کردند برای اینکه فرزندان (نوجوان و جوان) ما را از مسیر منحرف کنند، پس توجه به تربیت فرزند باید در اولویت کار خانواده ها قرار بگیرد و  هم اکنون در آستانه پذیرش حوزه های علمیه هستیم ، فرزندان شما میتوانند برای آینده کشور مفید باشند اگر در حوزه های علمیه مشغول و کسب علم نمایند.

وی متذکر شد : حوزه علمیه جایی است که احادیث امام صادق (ع) و امام باقر (ع)  و کتاب مقدس قرآن تدریس و آموزش داده میشود  و فرزندان ما  در این مسیر هم شغلی موفق خواهند بود و  همچنین آخرت را برای خود تضمین خواهند کرد.

 

حجت الاسلام راوند خاطرنشان کرد : خودسازی و جامعه سازی  برای کشور و اسلام و آخرت در مسیر حوزه های علمیه خواهد بود.

 

امام جمعه دیشموک گفت : در بعضی از استانها مسمومیت دانش آموزان را داشتیم که دشمنان با فضا سازی رسانه ای در صدد بودند  اتهام جلوگیری از رشد تحصیلی را متوجه نظام مقدسی کنند که زنان و دختران از حمایت ویژه ای برخوردارند و با تدبیر این مسئله باز هم با شکست دشمنان پایان یافت .

 

حجت الاسلام راوند با اشاره به جشن نیکوکاری تصریح کرد :در این  ۴۴ سال کمتیه امداد امام خمینی ( ره )موفق عمل کرد و در سراسر دنیا هم این کار اسلامی  و دینی گسترش پیدا کرد و در بخش ما به بیش از ۵۰ درصد به مردم ما خدمات رسانی می کنند .

 

وی ادامه داد :  بیش از ۱۲ هزار نفر سالانه زیر چتر کمیته امداد امام خمینی (ره)  در بخش دیشموک شامل خدمات این نهاد مقدس هستند و نردیک  به ۵۰ میلیارد تومان به مردم خدمات رسانی می شود   و  همچنین۴۰ میلیارد کمک بلاعوض بصورت ماهانه در اختیار مردم قرار می گیرد که  این خدمات باید بیان شود.

 

امام جمعه دیشموک ضمن اشاره به روز درختکاری گفت : در منطقه ما افرادی سودجو زغال را به خوزستان و بقیه مناطق کشور صادر می کنند .

 

وی در پایان گفت :  ما باید یک جهاد درختکاری راه اندازی کنیم  و دست در دست هم دهبم، فرهنگ سازی کنیم و این درختان  که سرمایه ما هست را مدیریت و حفظ کنیم.

 

انتهای پیام /

 

 

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ