آغاز اعزام زائران عمره مفرده استان کهگیلویه وبویراحمد
آغاز اعزام زائران عمره مفرده استان کهگیلویه وبویراحمد
مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اعزام زائران کاروان‌های عمره مفرده بعد از ۸ سال وقفه امسال از سر گرفته می‌شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سیدمحسن قوامی نژاد روز افزود: دارندگان فیش حج عمره مفرده با اولویت یک تا ۱۵۰ از چهارشنبه ۲۲ آذرماه می‌توانند به سامانه omreh.haj.ir مراجعه کنند و ایجاد گروه نمایند.

وی گفت: گروه‌بندی به این معناست که دارندگان فیش حج عمره به این سامانه مراجعه کرده، مشخصات را وارد و اطلاعات را به روزرسانی می‌کنند و به صورت دسته جمعی و گروهی افرادی را که اضافه یا کم شده است تعیین می‌کنند.
مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: زائران از روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه می‌توانند کاروان خود را برای اعزام مشخص نمایند.
وی بیان کرد: در مرحله اول یک کاروان برای استان در نظر گرفته شد.
قوامی نژاد با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها در سراسر کشور به صورت محدود است، تصریح کرد: مقرر شده تا ماه شعبان ۷۰ هزار نفر از سراسر کشور اعزام شوند که از استان کهگیلویه وبویراحمددارندگان حائز شرایط فعلا ۱۲۰ نفر است و در مراحل بعدی ظرفیت‌ها افزایش خواهد یافت.
داشتن گذرنامه داری اعتبار الزامی می‌باشد جهت ثبت نام.
وی با بیان اینکه عملیات اعزام حج عمره بعد از هشت سال وقفه امسال از سر گرفته می‌شود، گفت: آغاز عملیات به صورت محدود و آهسته آهسته اتفاق می‌افتد و از ۲۸ آذرماه اعزام‌ها شروع خواهد شد به طوری که در کل کشور اعزام‌ها با روزی دو پرواز آغاز می‌شود و رفته رفته بر تعداد پرواز‌ها افزوده خواهد شد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ