کشف احتکار خانگی روغن توسط سازمان اطلاعات سپاه+ تصاویر
کشف احتکار خانگی روغن توسط سازمان اطلاعات سپاه+ تصاویر
انبار روغن‌های احتکار در یاسوج توسط اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمددر اقدامی امنیتی و در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از احتکار با رصد و اشراف اطلاعاتی انبار خانگی روغن های خوراکی را در یاسوج کشف و ضبط کرد.

 

سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل بالغ بر ۵۰۰ بطری روغن مایع به وزن یک تن را کشف کردند.

 

 

محتکران در کهگیلویه و بویراحمد در روزهای گذشته بارها در تور اطلاعاتی حافظان امنیت قرار گرفته و سربازان گمنام سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای طرح اقتصادی دولت با رصد دقیق و آماده باش کامل موفق به کشف چند انبارِ کالای احتکار شده روغن، برنج، تخم مرغ و سایر اقلام در سطح استان شدند.

 

 

 

گفتنی است در ۲ هفته گذشته بالغ بر ۵۰ تن انواع کالا را در انبار های بزرگ استان کشف و ضبط شده است .

 

 

 

مبارزه با اخلالگران اقتصادی در دستور کار جدی سازمان اطلاعات سپاه فتح قرار داشته ودر برهه های مختلف مانع از احتکار و قاچاق کالاهای مختلف در استان شده و عموم مردم در صورت مشاهده هرگونه موضوع مرتبط با احتکار کالاهای اساسی و انبارهای غیرمجاز و ثبت نشده کالا این موضوعات را به شماره تلفن ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد گزارش کنند.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ