پیام دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی
پیام دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی
مردم فهیم بخش دیشموک و مسئولان نهادها، سازمان‌ها و ادارات؛ سال جدید را با اتحاد و همدلی در کنار هم شروع کنیم تا ان‌شاءالله به مردم منطقه خدمت صادقانه و خالصانه کرده و شرمنده‌ی شهدا نشویم. به ذخایر انقلاب باید خدمت کرد و در سال جدید با انگیزه و با قدرت بیشتر در جهت خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب تلاش خواهم نمود

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک به نقل از روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک؛متن کامل پیام اسفندیار مختاری به شرح زیر است.

“بسم الله الرحمن الرحیم”
ألسّلامُ علی ربیعُ الانام و نضرة الایام

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.
آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن است.

اینجانب ضمن تبریک به همه مردم عزیز بخش دیشموک به‌ ویژه خانواده معظم شهداء و ایثارگران و آرزوی طول عمر پربرکت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال سالی توام با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همه ملت ایران به ویژه مردم شریف بخش دیشموک مسئلت دارم.

امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ان‌شاءالله با همیاری مردم فهیم منطقه و مشارکت و مساعدت نهادها، سازمان ها و ادارات بخش، شهرستان و استان در جهت محرومیت زدایی منطقه و توانمندسازی دیار شهید پرورمان گام برداریم.

(والسلام علیکم)
اسفندیار مختاری
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک

  • نویسنده : مالک آهنگ