پیام تسلیت مسئولان دیشموک به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی
پیام تسلیت مسئولان دیشموک به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی
مسئولان دیشموک، ضمن محکوم کردن ترور سرلشکر قاسم سلیمانی توسط نیروهای جنایتکار آمریکایی، اعلام کردند که راه این شهید والامقام پرقدرت‌تر از گذشته دنبال خواهد شد.

مسئولان دیشموک با صدور پیام‌های جداگانه ای، شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفته و بر ادامه راه این شهید والامقام تاکید کردند.

مسئولان دیشموک، ضمن محکوم کردن ترور سرلشکر قاسم سلیمانی توسط نیروهای جنایتکار آمریکایی، اعلام کردند که راه این شهید والامقام پرقدرت‌تر از گذشته دنبال خواهد شد.

======

بخشدار دیشموک در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام به دست ارتش آمریکا را تسلیت گفت*?
? متن پیام بدین شرح است?
بسم الرب شهدا و الصدیقین
◾️ بار دیگر تجاوز دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی و جبهه مقاومت را در سوگ مالک اشتر زمان داغدار کرد.
◾️ شهادت مجاهد خستگی ناپذیر،سرباز مخلص امام زمان(عج)،مقلد و یاور رهبر،مالک اشتر زمان،فرمانده بی نظیر جبهه مقاومت اسلامی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولی عصر(عج)،فرماندهی معظم کل قوا و همه ملت ایران و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
صفا حبیبی فر ۱۳ دیماه ۹۸

==============================

علی کریمی رئیس منابع طبیعی دیشموک در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت:

در متن پیام آمده است:

خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک شوک بزرگ به دنیا است.

شهیدی که دوران زندگی خود را وقف اسلام و خدمت به مردم و پاسداری از ارزش های اسلامی نمود؛ آن شهید سعید از عاشقان و دلباختگان حضرات معصومین به ویژه سالار شهیدان حضرت سید الشهدا علیهم السلام بود که با پیروی از مکتب نورانی اهل بیت در نبرد با دشمنان اسلام و تروریست‌های خائن و کج اندیشان مذهبی در صف اول مبارزه بود .

در این پیام یادآور شده است: هنر مردان خدا این است که از این زندگی زودگذر و فانی استفاده ابدی و جاودانی نموده و

اینجانب شهادت این مجاهد بزرگ و تعدادی از هم رزمانش به ویژه شهید ابو مهدی المهندس را به آزادمردان جهان و ملت غیور و شریف ایران و خانواده محترم آنان تسلیت و شهادتشان را به عموم تبریک عرض می نمایم.

علی کریمی رئیس منابع طبیعی

==========================================

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا

شهادت مالک اشتر زمان، سردار فداکار ایران، فخر جهان اسلام، سپهبد پاسدار، حاج قاسم سلیمانی فرمانده ی خدا جو و مخلص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را، خدمت حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف، خلف صالح آن حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، جبهه مقاومت اسلامی، سبز پوشان سینه سرخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بسیجیان خط مقدم مقاومت، هم وطنان عزیز، دوستان و دوست داران آن مهاجر مجاهد، هم رزمان و خانواده سرافراز این شهید والامقام انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

سردار شهید سلیمانی فرمانده ای بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت ومبارزه ی فی سبیل الله او است.

بی شک آمیخته شدن خون پاک حاج قاسم با حشدالشعبی در سرزمین سیدالشهداء علیه السلام، به دست شیطان بزرگ و جنایت پیشگان آمریکایی، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر خواهد کرد.

دشمن بداند پاسخ کوبنده تربیت یافتگان مکتب این شهید بزرگوار شادی زودگذر آنان را به شب تیره مبدل خواهند کرد.

ستوانیکم پاسدار کریم انصاری
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دیشموک

==========================================

سلمان بینا سخنگوی شورای شهر دیشموک با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

*در متن پیام آمده :

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی که سال‌ها با مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با استکبار جهانی، آرزوی شهادت در راه خدا را داشت را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله ‌ارواحناه فداه، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم وی تسلیت عرض می‌نماییم.

بدون تردید این خطای بزرگ و استراتژیک ناشی از عدم شناخت منطقه و ظرفیت‌های همپیمانان جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای منطقه بوده و نقطه عطفی در تحولات استراتژیک کل منطقه خواهد بود و دشمن قطعا پشیمان خواهد شد و باید منتظر سخت ترین پاسخ از سوی ملت بزرگ ایران باشد.

ملت بزرگ ایران  ضمن محکوم نمودن این اقدام، باردیگر ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند همچون شهدای والا مقام خود تا جان در بدن دارند تحت امر ولی فقیه خود، برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی آماده‌اند.

خادم مردم در شورای شهر/سلمان بینا

============================================

بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سالها مجاهدت خالصانه و شجاعانه و نقش آفرینی های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام، سرانجام به آرزوی دیرینه خود، شهادت، رسید.

اینجانب به نماینده گی از جامعه ورزش بخش دیشموک؛ شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و خانواده معزز وی تسلیت عرض می نمایم .

رحمان اندیک مسئول ورزش و جوانان دیشموک

===========================================

⚫️ انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را صرف جهاد فی سبیل الله کرد و در مسیر سربازی ولی امر مسلمین همه تلاش خود را صرف نمود را به محضر مبارک امام زمان ارواحنا فداه و نائب برحقش مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت می گوییم .

اطمینان واثق داریم شهادت این مرد بزرگ که بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود که حداقل آن اخراج کامل آمریکای جنایتکار از منطقه خواهد بود.
محسن‌طاوسیان‌
فرهنگی‌ورئیس‌هیئت فوتبال‌دیشموک

===================================چ

فریدون امیری نژاد مسئول بهزیستی بخش دولتی دیشموک با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت:

سردار سلیمانی فارغ از همه ابعاد وجودیش، محبوب قلب های همه آزادیخواهان جهان و مردم ایران، فارغ از دسته بندی ها و گرایش های سیاسی بود و امروز با شهادتش خون مردم ایران برای مقابله با تروریست دولتی آمریکا و هم پالکی هایش بیش از هر زمان به جوش آمده است.

شهادت سردار سلیمانی را تبریک و به خانواده ایشان تسلیت عرض می نمایم

فریدون امیری نژاد مسئول مجتمع بهزیستی بخش دولتی دیشموک

==========================================

طبیب ناصریان نیک مسئول مجتمع بهزیستی بخش خصوصی دیشموک با صدور پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت:

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی همچون سردار قاسم سلیمانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات، به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

اینجانب شهادت سردار سلیمانی را تسلیت عرض می نمایم.

ناصریان نیک به نمایندگی خانواده های شهدای دیشموک