وعده‌های امیدوارکننده‌ی یک مدیر ارشد استانی در دیشموک(+تصاویر)
وعده‌های امیدوارکننده‌ی یک مدیر ارشد استانی در دیشموک(+تصاویر)
یزدانپناه به نیروهای مستقر در دیشموک اشاره و خاطرنشان کرد: 4پزشک، 6پرستار و 6ماما و یک دندانپزشک و یک داروساز وجود دارد .

پرویز یزدان ‌پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد درحاشیه سفر استاندار به دیشموک و بازدید از ساختمان بستردرمانی, در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: بازدیدی از مراکز بهداشتی درمانی دیشموک داشتیم.

وی افزود:این مرکز با زیربنای یکهزار و ۵۰ مترمربع و با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بزودی راه اندازی می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از بنیاد علوی که تمام هزینه های این مرکز را متقبل شده، تصریح کرد: در یک زمان مناسب و قابل قبول ساختمان تحویل مردم دیشموک می شود.

یزدانپناه بیان کرد: تجهیزات لازم فراهم و در این ساختمان مستقر می شوند.

وی اذعان کرد: تمام امکانات برای این مرکز  از جمله زایشگاه، سه الی۴ نفر پزشک و تزریقات دندانپزشکی، داروخانه برای این مرکز پیش بینی شده است.

یزدانپناه با بیان اینکه، کمبود نیروی انسانی در دیشموک جبران می شود، گفت: مجوز جذب ۴ نیروی استخدام رسمی از جمله ۴پرستار یک کارشناس بهداشت محیط و یک ماما از نیروهای بومی که یک نیروی برای درغک و دیگری برای اسفندان جذب می شوند.

وی تشریح کرد: این فضای فیزیکی مناسب است و مشکلات و کمبودها رفع می شود.

یزدانپناه به نیروهای مستقر در دیشموک اشاره و خاطرنشان کرد: ۴پزشک، ۶پرستار و ۶ماما و یک دندانپزشک و یک داروساز وجود دارد .

وی به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چه تجهیزاتی افزون بر تجهیزات موجود، در ساختمان جدید بصورت دائمی برای دیشموک  اضافه و استقرار می یابد، گفت: هنوز کمبودها مشخص نیست و این ارزیابی نشده است که خبرنگار در همین حین از رییس مرکز درمانی دیشموک رییس شبکه بهداشت کهگیلویه می پرسد ایا تاکنون این ارزیابی نشده است! که رییس شبکه پاسخ داد: متناسب با استانداردها برای این منطقه تجهیزات مستقر می کنیم.

دکتر یزدانپناه در ادامه گفت: مرکز بهداشتی درمانی روستای دشتک  و خانه بهداشت روستای گراب طی یک ماه اینده افتتاح می شود/

وی همچنین در حضور استاندار و عدل هاشمی پور از افتتاح ساختمان بستر درمانی تا دوماه آینده خبر داد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ