هیچ‌گونه تلفاتی در زندان‌های استان، ناشی از بیماری کرونا نبود
هیچ‌گونه تلفاتی در زندان‌های استان، ناشی از بیماری کرونا نبود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونا هیچ‌گونه تلفاتی نداشت به همین دلیل از استان‌های موفق کشور بودیم.

سید علی ملک‌حسینی در بازدید از زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت یاسوج با بیان اینکه هیچ‌گونه تلفاتی در زندان‌های استان، ناشی از بیماری کرونا نداشتیم، افزود: در شرایط پیک بیماری کرونا، با اعطای مرخصی و سایر تسهیلات قانونی به زندانیان، یکی از استان‌های موفق بودیم و به لطف الهی و زحمات پرسنل خدوم زندان و همکاری قضات شریف، حتی یک مورد تلفات در زندان های استان نداشتیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری زندان‌ها باید تبدیل به آموزشگاه نیکی‌ها شوند و به همین منظور، اعطای مرخصی و تسهیلات قانونی به زندانیان ، مشروط به فعالیت آنها در برنامه‌های حرفه آموزی و فرهنگی خواهد بود.

وی سپس در بازدید از کارگاه‌های حرفه آموزی و صنایع دستی در این ۲ مرکز ،گفت: شایسته است با همکاری سایر نهادها فعالیت این کارگاه‌های آموزشی توسعه یابد، به گونه ای که هر زندانی در ایام تحمل حبس، آموزش یک حرفه یا مهارت را فرا گیرد.

در ادامه دادستان ، قضات دادسرای مرکز استان و مدیرکل زندان‌های استان از بخش‌های مختلف زندان مرکزی یاسوج و کانون اصلاح و تربیت بازدید و مددجویان به بیان مشکلات و درخواست های خود بصورت مستقیم و چهره به چهره با دادستان مرکز استان پرداختند.

در پایان نیز تقاضای کتبی و شفاهی مددجویان بررسی و با دستور مستقیم دادستان مرکز استان به مددجویان فعال در برنامه‌های آموزشی فرهنگی مرخصی تشویقی اعطاء و از زحمات قاضی ناظر و مستقر در زندان و مجموعه مدیریت و پرسنل زندان نیز قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ