مطالبات عمومی مردم دیشموک از زبان ” هاشمی پور” مورد تأکید و استقبال استاندار قرار گرفت
مطالبات عمومی مردم دیشموک از زبان ” هاشمی پور” مورد تأکید و استقبال استاندار قرار گرفت
درحاشیه سفر استاندار نیازمندیهای و مطالبات عمومی مردم منطقه دیشموک از زبان سردار هاشمی پور مورد تأکید و استقبال استاندار قرار گرفت

نیازمندیهای و مطالبات عمومی مردم منطقه دیشموک از زبان سردار هاشمی پور مورد تأکید و استقبال استاندار قرار گرفت.

در سفر یکروزه نماینده مردم در مجلس، استاندار و معاونین، مدیران کل، مدیران شهرستانی و محلی به منطقه دیشموک که تا روستای سرگچ ادامه پیدا کرد با حضور امام جمعه بخش و جمع کثیری از مردم در مسجد شهر دیشموک خاتمه یافت.

سردار هاشمی پور در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های استاندار سابق و خیر مقدم و تشکر از حضور مردم و مسئولان به ویژه دکتر کلانتری گفت:

خوشبختانه استاندار جدید سلسله مراتب مدیریتی را به خوبی طی نموده و امروز افتخار خدمتگزاری در استان نصیبش گردیده که ضمن تبریک و خیرمقدم، امیدوارم از تجربیات ارزنده، توانمندی و کارایی وی در خدمت رسانی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو احسن استفاده گردد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی زحمات مدیران کل به ویژه مدیران دستگاههای اجرایی و خدمت رسان را شایسته تقدیر دانست و نیازمندی ها و مطالبات عمومی منطقه دیشموک در قالب انتظارت خود از استاندار را با رعایت اولویت بندی اینگونه بیان نمود.

_ تلاش در جهت اتصال جاده دیشموک به چاروسا و پاتاوه به دهدشت.
_ تلاش در جهت تسریع آغاز عملیات اجرایی جاده تنگ چویل
_ اتمام جاده های روستایی با توجه به اعتبار اخذ شده از وزارت نفت، نیازمند همت و اراده جدی است.
_ بهسازی و آسفالت روستاهای منطقه به ترتیب اولویت
_ پیگیری راه اندازی ایستگاه پمپاژ رود سمه جهت آبرسانی به زمین های کشاورزی روستاهای اسفندان، درغک و حومه
_ پیگیری و تلاش در جهت احداث و اجرای ایستگاه فوق توزیع برق به منظور تقویت برق و جلوگیری از نوسانات و افت ولتاژ
_ پیگیری اجرای سد بالیاب با توجه به تأمین اعتبار و مطالعات انجام شده
_ پیگیری و تلاش در جهت آغاز عملیات اجرایی آبرسانی ( شرب) به شهر دیشموک از رودخانه گندمکار
_ پیگیری وصول تسهیلات ۴ میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی برای معدن نیترات دیشموک نظر به اینکه کارهای اداری آن انجام گردیده است.
_ پیگیری جبران خسارات ناشی از سیل با توجه به اینکه در برخی استان ها پرداخت شده است.
_ ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان به خاطر بهره برداری از سالن چند منظوره و احداث چمن مصنوعی درغک که بزودی افتتاح می گردد، ساماندهی استادیوم ورزشی شهر دیشموک نیز در دستور کار آن اداره کل قرار گیرد.

سردار هاشمی پور ضمن درخواست بررسی جدی علل بروز خودکشی های اخیر، برنامه ریزی اصولی و توجه جدی به مقوله فرهنگ و اقتصاد را از متولیان امر، خواستار گردید.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی کامل در جهت تلاش مجدانه در تأمین اعتبار و پیگیری طرح ها و پروژه های مذکور، توجه و اراده ی استاندار به برنامه ریزی جدی و دستور به زمانبندی دقیق آنها را خواستار گردید و اظهار داشت:
معتقدم با خرد جمعی و کار تیمی در کنار همکاری با استاندار و حمایت از وی، تحقق پروژه های یاد شده که مطالبه عموم مردم هستند نظر به توانایی و کارایی استاندار محترم، به فضل پروردگار در آینده ای نه چندان دور، امکان پذیر می باشند.