مردم خوزستان بار دیگر دشمنان را مأیوس کردند
مردم خوزستان بار دیگر دشمنان را مأیوس کردند
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: مردم خون گرم و ولایت مدار استان خوزستان، بار دیگر در برابر تعداد معدودی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت را داشتند ایستادند و دشمنان را مأیوس کردند.

سردار “حسن کرمی” در جمع کارکنان تیپ سوم امام حسین (ع) افزود: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی نیرو‌های مسلح با هدف تامین امنیت داخلی کشور در حال فعالیت است و یگان‌های ویژه نیز در کنار دیگر رده‌های ناجا با قدرت در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی می‌ایستد تا آن‌ها به اهداف شوم خود نرسند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه استفاده از تجهیزات نوین کمک شایانی در راستای انجام مطلوب ماموریت‌ها دارد، تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاورد‌های یگان ویژه در چند سال اخیر، بهره برداری از تجهیزات نوین است، که بحمدالله امروز در مأموریت‌ها شاهد اثرات مثبت آن هستیم.

سردار کرمی در بخش دیگر سخنان خود به آمادگی جسمانی کارکنان در کنار ارتقای روحیه معنوی اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به اینکه ماموریت‌هایی که به یگان‌های ویژه محول می‌شود به لحاظ زمان، طولانی است، به همین لحاظ اگر آمادگی جسمانی کارکنان در سطح مطلوب و بالایی نباشد، قطعا در انجام آن با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در استان خوزستان اظهار داشت: مردم خون گرم و ولایت مدار استان خوزستان، بار دیگر همانند هشت سال دفاع مقدس که در برابر رژیم بعث تا پای جان ایستادند، باز هم با همان اتحاد و اقتدار در برابر تعداد معدودی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت مردم عزیز این استان را داشتند ایستادند و دشمنان را مأیوس کردند.

رئیس پلیس ویژه کشور در پایان خاطرنشان کرد: هدف از حضور یگان ویژه در تمامی عرصه ها، خدمت به مردم است و به آن افتخار می‌کنیم، آن دسته از افرادی که فریب خورده دشمنان این نظام و انقلاب هستند و هر از گاهی به دنبال ایجاد بی نظمی و اخلال در امنیت مردم عزیز ایران هستند بدانند که در مقابل آن‌ها کوتاه نخواهیم آمد و تا احقاق حق مردم که همان نظم و امنیت پایدار است ایستادگی خواهیم کرد.