مدیران نظام اسلامی باید خود را خدمتگذار مردم بدانند
مدیران نظام اسلامی باید خود را خدمتگذار مردم بدانند
شاهرود_جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروی‌های مسلح با تاکید بر توجه به امر انتخابات بویژه توسط مدیران گفت: مدیران نظام اسلامی باید در تراز این نظام در خدمت مردم و نظام باشند و خود را خدمتگذار بدانند.
سردار هادی مقدسی در نشست بصیرتی فرماندهان بسیجی و مدیران بسیج حوزه ادارات الحدید به میزبانی پایگاه فلاح اداره جهادکشاورزی شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات این مدیریت، با اشاره به نقش و جایگاه تاثیرگذار مردم در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و نقش مهمی در تعیین عالی‌ترین مقام که جایگاه ریاست جمهوری است بر عهده دارند و این مهم بیانگر مردمی بودن نظام اسلامی است.
جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروی‌های مسلح افزود: شرکت در انتخابات وظیفه ملی، شرعی، دینی، اجتماعی، سیاسی و قانونی هر شهروند است همانگونه که شریف‌ترین و بلندمرتبه‌ترین واجبات امر به معروف است به همان اندازه شرکت در انتخابات و دعوت مردم به حضور پرشور در این رویداد مهم نیز با ارزش و پسندیده است.
مقدسی با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی در جهان تاکید کرد: این اقتدار ملی را شهدای انقلاب به ما بخشیدند، ما ۲۵۰ هزار شهید تا امروز تقدیم انقلاب کردیم ۴۰۰ هزار مجروح برای نگهداشت انقلاب تقدیم شده است.
وی افزود: نفوذی‌های انقلاب کسانی هستند که تشریفات را در کشور گسترش می‌دهند.
جانشین سابق معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم و تمسخر فرهنگ ایستادگی و مقاومت است.
وی با تاکید بر توجه به امر انتخابات بویژه توسط مدیران گفت: مدیران نظام اسلامی باید در تراز این نظام در خدمت مردم و نظام باشند و خود را خدمتگذار بدانند.
مقدسی با برشمردن ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح افزود: باید توجه کنیم رهبر انقلاب اسلامی چه می‌فرماید و ما در تحقق این منویات گام برداریم.