مدیران انقلابی و با انگیزه روی کار آیند؛ استاندار به مشکلات راه های ارتباطی بخش دیشموک ورود کند
مدیران انقلابی و با انگیزه روی کار آیند؛ استاندار به مشکلات راه های ارتباطی بخش دیشموک ورود کند
امام جمعه دیشموک خطاب به استاندار گفت: خواستار روی کار آمدن مدیران انقلابی و با انگیزه هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا اخلاق اسلامی و برخورد اسلامی و نیکو با خانواده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هر هفته هر نماز به نام یکی از شهدای بخش دیشموک معرفی می‌شود این هفته به نام شهید علیداد پار را اریم که از روستاهای دورافتاده و محروم دیشموک است و روستای شهید علیدادپار از راه ارتباطی مناسبی برخوردار نیست .

امام جمعه دیشموک گفت: شهید علی‌داد پار اهل روستای ده‌قاضی است که با اولین بارندگی راه این روستا قطع می‌شود و ما باید قدردان شهدا باشیم و به خاطر شهدا کار کنیم.

وی گفت: مسوولان مشکلات آب، راه و برق روستا‌های شهید داده را در جهت رفع در دستور کار خود قرار دهند تا ما شرمنده شهدا نشویم.

حجت‌الاسلام راوند گفت: با توجه به اینکه راههای روستاهای بخش دیشموک با اولین باران قطع می‌شود از استاندار محترم و اداره راهداری خواستار نظارت بر پیمانکاران هستیم.

وی با بیان اینکه جاده‌های روستاهای دلی، چندار، ده‌قاضی و سرپر به پیمانکاران واگذار شده امام اقدام مثبتی در جهت انجام عملیات پروژه‌ها نمی‌بینیم .

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اینکه دولت انقلابی باید مدیران انقلابی داشته باشد عنوان کرد: متاسفانه هنوز که هنوز است تغییر در مدیران نمی‌بینیم.

وی گفت: از استاندار محترم تقاضا می‌شود یا مدیران را وادار به کار انقلابی نمایند یا با تغییر در پست‌های مدیریتی منتظر خدمات‌رسانی بهتر در این دولت انقلابی هستیم.

راوند گفت: تاخیر در انتخاب برخی از مدیران نوعی آفات  است که از استاندار خواستار روی کار آمدن مدیران انقلابی و با انگیزه هستیم.

وی با اشاره به برخی پست۲های مدیریتی ۱۲ ساله اشاره کرد: چرا مدیری ۱۲ تا ۱۵ سال مدیر بوده و دوباره همان مدیر روی کار می‌آید.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه مدیران باید از دولت انقلابی باشد عنوان کرد: مدیران هر خلاقیتی داشته باشند ضروری است آن مدیران از جوانان انقلابی استفاده شود.

وی با با اشاره به تودیع و معارفه شهرداران در دیشموک گفت: از تلاشهای مدیران در عرصه خدمات رسانی در هر پست و لباسی که هستند تقدیر و تشکر می‌شود اما از ویژگی‌ها و دغدغه مندی شهردار جدید تلاش برای حل مشکلات باشد که ایشان با چانه‌زنی‌ها می‌تواند مشکلات و اختلافات ملکی را برطرف کند

راوند با اشاره به تشکیل سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۵۹ به دستور حضرت امام ادامه داد: این نهاد در راستای ساماندهی برنامه های ملی و مذهبی یا خلق حماسه بی نظیر در صحنه های سیاسی اجتماعی کارنامه موفقی از خود به جای گذاشت.

وی با اشاره به حکم مدیر این سازمان توسط رهبری گفت: در سایه مدیریت آیت الله جنتی خدمات ارزشمندی به کشور ارائه و پس از استعفا ایشان حجت الاسلام موسی پور منصوب شدند.
راوند افزود: در حکم رهبری به رئیس جدید از خلاقیت ها برای برگزاری مراسمات دینی و استفاده از ظرفیت های مردمی تأکید شده است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به مذاکرات انجام شده ادامه داد: در عرصه خارجی ، ایران انقلابی آمریکا را زمین گیر گرده و بر اساس نظرسنجی ها ، ایرانیان به آمریکایی ها اعتمادی ندارند.

وی گفت: در مذاکرات صورت گرفته توسط دولت سیزدهم فاصله دیپلماسی و میدان کم شده است ، که این مذاکرات برای رفع تحریم هست نه مذاکره برای مسائل هسته ای و تا تحریم‌ها رفع نشود هیچگونه مذاکره هسته‌ای امکان‌پذیر نیست.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به شانزده آذر روز دانشجو ادامه داد: دانشجویان و روحانیون در مقاطع خاصی علیه انقلاب سفید، انجمن های ایالتی ولایتی، کاپیتولاسیون و تسخیر لانه جاسوسی فعالیت کرده اند.

وی با اشاره به انتظار رهبری از جنبش های دانشجویی گفت: دانشجویان بدون از افراط و تفریط به دنبال عدالت خواهی باشند و از مسئولان برای پاسخگویی به مردم مطالبه گری کنند که بایستی چنین جنبش دانشجویی در بخش دیشموک فعال شود.

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ