قهر کردن با صندوق های رای، کاری از پیش نمی برد
قهر کردن با صندوق های رای، کاری از پیش نمی برد
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز تقابل بین اسلام و کفر است چرا که امروز دشمن می‌خواهد از بستر انتخابات به نظام ضربه بزند
سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری فصلی که به صورت ویدیو کنفرانس در سنندج برگزار شد اظهار داشت: هر زمان و هر مکان، تغییرات سیاسی و اجتماعی براساس موضوعیت دارای اهمیت خاص خود است و بحث انتخابات نیز یک تحولی بزرگ در کشور و یک رخداد مهم است که برآمده از رای و نظر مردم می باشد.

وی گفت: انتخابات مجلس در سال ۹۸ در روزهای شروع کرونا بود اما انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ اولین انتخاباتی است که در دوران شیوع بیماری کرونا برگزار می شود و امیدواریم با برنامه ریزی درست این انتخابات برگزار گردد.

وی با بیان اینکه با پایان ۸ ساله ی این دولت، قطعاً دولتی جدید با دیدگاه ها و روش های جدیدتری وارد میدان خواهد شد، افزود: همه ی دشمنان انقلاب اسلامی، مخالفین، معاندین و … به انواع مختلف طی ۴۰ سال گذشته تلاش کرده اند تا با تحریم، ترور، مسائل سیاسی و اقتصادی و … از قدرت نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند و یاس و ناامیدی را در بین مردم ترویج دهند و از حضور مردم در این انتخابات جلوگیری کنند اما رئیس جمهوری که ریاست قوه ی مجریه را در دست می گیرد اگر از پشتوانه ی قوی مردمی برخوردار باشد قطعاً گفتمان هایش در داخل و خارج اثر خواهد گذاشت لذا شعاع انتخابات ایران منطقه‌ای و جهانی است و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور موجب رفع مشکلات و شکست تحریم‌ها خواهد شد.

سردار حسینی با اشاره به برگزاری انتخابات سوریه گفت: در چند روز گذشته شاهد حضور پر شور مردم سوریه در پای صندوق های رای بودیم و مردمشان نشان دادند که رای به محور مقاومت ایستادن در مقابل دشمنانشان است و در کشور فلسطین نیز شمشیر قدس بُرنده تر از گذشته بر سر دشمنانشان فرود آمد و این قدرت اسلام است.

قهر کردن با صندوق های رای، کاری از پیش نمی برد

وی یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، یک نبرد همه جانبه است که با دست توانای ملت شریف ایران و مردمان خوب کُردستان شاهد خلق یک حماسه ای پرشور و وصف ناپذیر خواهیم بود چرا که یک حضور قوی، امنیت ایجاد می کند، جنگ را از کشور دور، تحریم را شکست و توطئه های دشمنان را خنثی و دشمن را به عقب نشینی وا می دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه رفتار انقلابی ما ایجاب می‌کند که در مسیر ایجاد شور و نشاط انتخابات تلاش کنیم و زمینه برای مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزنیم اضافه کرد: قهر کردن با صندوق های رای، کاری از پیش نمی برد لذا امیدواریم با حضور آگاهانه ی مردم انتخاباتی پر شور و انتخاب اصلح را داشته باشیم.

دشمن می‌خواهد از بستر انتخابات به نظام ضربه بزند

وی گفت: متاسفانه عملکرد منفی مدیران و مسئولین، اعتماد مردم را کاهش داده است اما می توان از ظرفیت نخبگان و جوانان و دانشمندان برای حل مشکلات استفاده کنیم.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: امروز تقابل بین اسلام و کفر است چرا که امروز دشمن می‌خواهد از بستر انتخابات به نظام ضربه بزند ، اما مردم در ۲۸ خردادماه می توانند با غیرت ایرانی خود حماسه‌ای خلق کنند که موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود و رئیس جمهوری انقلابی، توانا و آگاه به مسائل کشور که بتواند در راستای مصلحت کشور گام بردارد و برای حل مشکلات مردم چاره ای اساسی بیندیشد را انتخاب کنند.

راه حل علاج مشکلات جامعه ما تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد است

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی جعفر نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه کُردستان به بحث انتخابات گریزی زد و اظهار داشت: باید ملت ایران در این برهه حساس، با «حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات» پاسخ محکمی به دشمنان دهند چراکه هر وقت مردم در میدان و صحنه حضور پیدا کرده، به نتیجه و هدف خود رسیده‌ایم.

وی گفت: راه حل مشکلات جامعه ی امروز ما تشکیل یک دولت انقلابی و آماده برای کار و تلاش است چرا که ما به عینه شاهد یک مدیریت حزب اللهی و انقلابی با تشکیل جبهه مقاومت بودیم لذا باید کارآمدی و ناکارآمدی ها برای مردم تشریح شود.

وی با تاکید بر اینکه باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو شود، خاطرنشان کرد: دشمنان در طول ۴۱ سال اخیر همواره تلاش کرده که بر دستاوردهای نظام سرپوش گذاشته و دیده نشود چراکه چشم دیدن پیشرفت و عزت ایران اسلامی را ندارند.

وی بیان کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی «قاطعانه» جلوی بزرگ‌ترین و قلدرترین ابرقدرت دنیا ایستاده و باید این استقلال و اقتدار برای جوانان بازگو شود.

دشمنان در این آستانه انتخابات با عملیات روانی به‌دنبال ناامید کردن مردم و شایعه‌پراکنی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه دشمنان در این آستانه انتخابات با عملیات روانی به‌دنبال ناامید کردن مردم و شایعه‌پراکنی هستند، عنوان کرد: از همه اقشار مختلف مردم و جوانان انتظار می‌رود در انتخابات ۲۸ خرداد برای خلق حماسه و مشارکت بالا در انتخابات، «حضور گسترده» داشته باشند.

حجت الاسلام جعفر نژاد تاکید کرد: راه حل علاج مشکلات جامعه ما تشکیل یک دولت انقلابی و کارآمد است و در تعامل با دنیا باید به صورت عزتمندانه و با موضع اقتدار قدم برداریم.

وی گفت: تببین منطقی در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، پاسخگویی شبهات اساسی مردم، استفاده از باورهای دینی مردم و ایجاد امید و نشاط بخشی و بازخوانی و نشر وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی از موارد های مهمی است که باید برای مردم بازگو شود.

وی «امنیت، آسایش، اقتدار، عزت و همه پیشرفت‌های کنونی» در کشور را نتیجه حضور و بصیرت مردم خواند و اظهار کرد: باید در این چند روز باقی‌مانده به انتخابات، برای افرادی که هنوز تصمیم به حضور در انتخابات نگرفته، وقت گذاشته و آنها را ترغیب به حضور در پای صندوق‌های رأی کنیم.

انتهای پیام/