فعالیت‌های جامعه به‌تدریج عادی‌سازی می‌شود
فعالیت‌های جامعه به‌تدریج عادی‌سازی می‌شود
استاندار خوزستان گفت: روند واکسیناسیون در سطح کشور به‌گونه‌ای پیش می‌رود که جامعه هدف تا حد مطلوبی تحت پوشش قرار خواهد گرفت و به‌تدریج فعالیت‌های جامعه عادی‌سازی می‌شود.

صادق خلیلیان ظهر امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: روند واکسیناسیون در سطح کشور به‌گونه‌ای پیش می‌رود که جامعه هدف تا حد مطلوبی تحت پوشش قرار خواهد گرفت و به‌تدریج فعالیت‌های جامعه عادی‌سازی می‌شود.

وی افزود: آنچه مهم است باید بر رعایت پروتکل‌ها تمرکز شود چون اگر شرایط جامعه و فعالیت‌ها عادی بشود و حتی پوشش واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی هم برای جامعه هدف تحقق پیدا کند ولی پروتکل‌ها رعایت نشوند، این امر می‌تواند شرایط نامناسبی را از نظر این بیماری برای جامعه ایجاد کند.

استاندار خوزستان خبر داد: مجوز بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها داده شده و به‌محض اینکه دانشگاه‌ها آمادگی داشته باشند، امکان بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها در خوزستان وجود دارد.

خلیلیان با تأکید بر اینکه هدف این است که فعالیت‌های دانشگاه به‌صورت حضوری انجام شود، افزود: امید است که در خوابگاه‌ها شرایط برای دانشجویان مهیا شود و بدین منظور پوشش واکسیناسیون گسترش می‌یابد تا دانشجویان و کادر آموزشی بتوانند فعالیت‌های حضوری خودشان را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه لازم است که طرح شهید سلیمانی پیش از بروز پیک بعدی تقویت شود تا در زمان پیک آینده توان شرایط را بهتر مدیریت کرد، گفت: از فرهنگیان که تلاش بسیار خوبی برای توسعه واکسیناسیون و انجام آن در مدارس داشتند، قدردانی می‌شود و قرار شده که با انجام فراخوان کار تکمیلی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/