شور خدمت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در کهگیلویه+تصاویر
شور خدمت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در کهگیلویه+تصاویر
گروه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه در ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه این بار برای ساخت سرپناه عازم مناطق محروم شده است.

در روزگاری که فشار مشکلات عرصه را بر اقشار ضعیف جامعه تنگ کرده است نسیم خدمت گروه‌های جهادی در شهرستان بر طوفان سختی‌ها غلبه کرده است.

بی‌منت و بدون چشمداشتی درد آشنای مردم محروم می‌شوند؛ جوانان تازه نفسی که حضورشان مایه دلگرمی برای اقشار ضعیف است و گام‌های استوارشان روشن کننده چراغ امید در دل این مردم.

یکی از گروه‌های فعال جهادی در کهگیلویه، گروه جهادی شهید ابراهیم هادی است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، معیشتی، عمرانی و سازندگی فعالیت دارد.

خدمت به مردم و زدودن غبار غم و اندوه از دل و جان محرومان سرلوحه کار جهادگران است و برای ادای تکلیفی که برای خود تعیین کرده‌اند شب و روز نمی‌شناسند.دستان پر تلاش این گروه روایتگر دستگیری از نیازمندانی است که در شرایط دشوار زندگی التیام بخش آلام قشری از جامعه است.

این جوانان هر کمکی که بتوانند برای کمک به نیازمندان در قالب فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی انجام می‌دهند و حالا در گرمای هوای خرداد بسیجیان رهرو شهید ابراهیم هادی کمر همت به خدمت بسته تا با دیوارکشی و تعمیر سرپناهی برای یک خانواده مستمند ایجاد کنند.

مسؤول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در کهگیلویه گفت: با هدف تأمین مسکن نیازمندان گروه جهادی به روستای پیرجمال از توابع بخش سرفاریاب اعزام شد.

پولاب تصریح کرد: اردوی جهادی گروه شهید ابراهیم هادی گردان ۴۸۶ امام علی(ع) کهگیلویه با هدف دیوارکشی و تعمیر یک باب منزل مسکونی برای یک مددجوی بی‌بضاعت برگزار شد.

وی با بیان اینکه فعالیت عمرانی یکی از کارهای گروه جهادی است، افزود: در حوزه فرهنگ و آموزش نیز اقدامات خوبی در حال انجام است.

پولاب تصریح کرد: گروه شهید ابراهیم هادی کهگیلویه با اجرای طرح مدرسه خوب برای همه زمینه آموزش رایگان برای دانش‌آموزان را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طرح علمی شهید هادی با هدف پرورش استعدادهای نجات بخش در سایه عدالت آموزشی امکان دسترسی همگان به امکانات آموزشی را مهیا کرده است، افزود: این طرح ویژه دانش آموزان پایه‌های ششم تا دوازدهم بوده و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/