منتخب مردم کهگیلویه با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت دیدار کرد
منتخب مردم کهگیلویه با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت دیدار کرد
حجه الاسلام والمسلمین سید محمد موحد منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت دیدار کرد

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ در این دیدار به بررسی مشکلات عمده بخش بهداشت و درمان شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پرداخته شد.

منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در این دیدار با تشریح وضعیت بیمارستان دهدشت به عنوان یک مرکز درمانی که به سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده خدمات می دهد گفت: به روشنی اشکار است که این بیمارستان به تنهایی دیگر نمی تواند پاسخ گویی مردم این سه شهرستان باشد، با توجه به همین شرایط در این دیدار مقرر شد تامین امکانات و تجهیز بیمارستان دهدشت در اولویت قرار گیرد که با موافقت معاون وزیر بهداشت این امر به بزودی صورت می پذیرد.

سید محمد موحد با تاکید به کمبود های موجود اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان دهدشت مقرر شد تا تامین اعتبار برای تکمیل این دو بخش هر چه سریع تر تخصیص داده شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان شرایط موجود در شهرستان لنده و دور بودن از شرایط درمانی و نبود امکانات اولیه با همکاری های معاون وزیر بهداشت هماهنگی شد در آینده نزدیک کلنگ زنی و آغار عملیات اجرایی پروژه بیمارستان لنده انجام شود.

موحد با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان های لیکک و چرام خواستار تسریع در عملکرد برای به نتیجه رسیدن این دو پروژه مهم و حیاتی بخش بهداشت و درمان این دو شهرستان شد.

در پایان موحد با تشکر از زحمات دکتر تقوی نژاد و همچنین بررسی آخرین وضعیت کشور در مقابله با بیماری کرونا ویروس گفت: بی شک کادر درمانی کشور مجاهدتی عظیم انجام دادند که به معنای واقعی قهرمانان این کشور اند.

انتهای /م:آ