سپاه و بسیج تا ریشه کنی کرونا کنار مردم خواهد ماند
سپاه و بسیج تا ریشه کنی کرونا کنار مردم خواهد ماند
فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: از آغاز فعالیت طرح شهید سلیمانی ده‌ها برنامه در قالب این طرح در مجموعه سپاه پاسارگاد انجام شده است.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: از آغاز فعالیت طرح شهید سلیمانی ده ها برنامه در قالب این طرح در مجموعه سپاه پاسارگاد انجام شده است.

سرهنگ قاسمی افزود: فعالسازی قرارگاه پدافند زیستی شهرستان و جلسات تعامل با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: راه اندازی ایستگاه سلامت در ورودی های شهرستان، برگزاری رزمایشات دفاع زیستی، سرکشی از هیئت های عزاداری و موکب ها، محلول پاشی و ضدعفونی ادارات و معابر و محلات با کمک پایگاه های بسیج، فعالسازی تیم های مراقبتی حمایتی و نظارتی، بیماریابی و انجام تست سریع از دیگر اقداماتی بود که به جد در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه پاسارگاد ادامه داد: در این شرایط سخت کرونایی، عده ای در امرار معاش خود دچار مشکل شدند و به همین دلیل و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری تاکنون دوازده مرحله کمک های مومنانه در شهرستان پاسارگاد انجام شده است.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: تاکنون بیش از چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شده است

ویگفت: در قالب طرح کمک مومنانه، نذر خون در چندین مرحله، مرمت خانه محرومان توسط گروه های جهادی، توزیع جهیزیه بین زوج های جوان، نذر رهایی ( آزادی زندانیان جرائم غیر عمد) در سطح شهرستان پاسارگاد انجام شده است

فرمانده سپاه پاسارگاد ادامه داد: با آغاز واکسیناسیون در شهرستان پاسارگاد، سالن ۹ دی مجموعه سپاه در اختیار مجموعه بهداشت و درمان قرار گرفت تا این اقدام هر چه سریعتر انجام شود.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: سپاه در تامین امنیت محل واکسیناسیون هم پیشگام بود و با ایجاد نظام مطلوب در برگزاری هر چه سریعتر واکسیناسیون نقش داشت

وی بیان کرد: در طول اپیدمی کووید ۱۹، مجموعه سپاه و بسیج با اقداماتی همچون به صدا درآوردن آژیر هشدار خودرویی در سطح شهرستان، راه اندازی کارگاه تولید ماسک، فعالسازی پویش من ماسک میزنم و نذر ماسک و همچنین نظارت و سرکشی از اصناف در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش شد تا گوشه ای از سختی های این روزها را به عهده بگیرد

سرهنگ قاسمی گفت: همه این تلاش ها شده است که سپاه و بسیج مثل همیشه در کنار مردم و برای حفظ سلامتی مردم دوشادوش آنها باشد و الحمدالله که با اجرای طرح شهید سلیمانی این امر اتفاق افتاده است

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: همه ما امیدوار هستیم تا هر چه زودتر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام این واکسیناسیون از پیک پنج کرونا هم عبور کرده و شاهد ریشه کن شدن همیشگی کرونا باشیم اما تا آن روز مجموعه سپاه و بسیج برای صیانت از سلامت مردم، میدان را خالی نخواهد کرد.

انتهای پیام/