سپاه با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی به مردم استان سیستان و بلو چستان است
سپاه با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی به مردم استان سیستان و بلو چستان است
زاهدان/سردار کرمی گفت: با توجه به شرایط بحرانی و حساس استان سیستان و بلوچستان سپاه با تمام ظرفیت خود آماده خدمت رسانی بی منت به مردم است تا آرامش را برای هم استانیها فراهم کند.

سردار محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار در زاهدان گفت: باشرایط فعلی استان و جهش ویروس جهش یافته کرونا سپاه و بسیج از ابتدای آغاز این پیک با تمام توان و ظرفیت پای کار آمده است .

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور افزود: جلسات متعددی به جهت همدلی و همراهی همه دستگاهها جهت قطع زنجیره ویروس کرونا و ایجاد آرامش در استان اجرا شده است که نتایج مثبتی را در بر داشته است.

این مسئول با اشاره به این مطلب که شرایط امروز استان حساس است ادامه داد: آنچه در توان سپاه است در میدان است و ان شاء الله با انسجام، همدلی، تلاش مضاعف نری با کنارهم بودن بتوانیم آرامشی را که امروز نیاز مردم استان است را ایجاد کنیم.

سردار کرمی ادامه داد: زمانی که انسجام و برادری در جامعه حاکم باشد آرامش هم فراهم می شود، با یاد و توکل بر خدا دلها آرام می شود و امروز با قرار گرفتن در شرایط سخت با فن آوری، خلاقیت، ابتکار و نوآوری با قرار گرفتن تمام ظرفیت ها و تلاش همه مسئولان این ویروس را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: در این شرایط سپاه و بسیج نه تنها عرصه را ترک نکرده تند بلکه با حمایت بیشتری خدمت بی منت به مردم استان را در دست اقدام و اجرا دارد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، توزیع بسته های بهداشتی، توزیع ماسک، از هم اقدامات سپاه بوده است.

وی ادامه داد: راه اندازی بیمارستانهای صحرایی، اعزام پزشکان و بهیاران به استان, راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون گوید ۱۹و ……از دیگر اقدامات این نهاد مردمی بوده است.