رونمایی از قطعه جدید موسیقی
رونمایی از قطعه جدید موسیقی
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید قطعه موسیقی بازی اشکنک خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک،   پیمان جمشیدی گفت: این اثر با محتوای ملی میهنی و گویش محلی برای ایجاد روحیه شور و نشاط، وحدت و همدلی هرچه بیشتر بین اقوام ایران زمین، توسط واحد موسیقی این اداره تولید شده است.
وی افزود: شعر، اجرا ، تصویربرداری، آهنگ سازی و تنظیم این اثر همگی از سوی هنرمندان بومی استان صورت گرفته است.
جمشیدی اضافه کرد: شعر این قطعه زیبای محلی، سروده رحمت اله رسولی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری که در چندین جشنواره حائز کسب مقام شده است.
وی ادامه داد: رضا سلیمانی فر آهنگسازی و تنظیم این قطعه فاخر هنری را انجام داده و اجرا و همخوانی این قطعه توسط گروه منتخب کشوری پسران خورشید شهر یاسوج انجام شده است.
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان با اشاره به فعالیت‌های هنری این گروه منتخب بیان کرد: کسب مقام نخست جشنواره سرود رضوی در مرحله استانی و شهرستانی، کسب مقام نخست جشنواره آوا‌ها و نغمه‌های آسمانی مرحله استانی و شهرستانی، کسب مقام نخست جشنواره سرود مدارس استان و اجرای بیش از ۳۰۰ مراسم درون و برون استانی از موفقیت‌های این گروه سرود است.
گروه سرود پسران خورشید مقام نخست کشوری جشنواره «مدرسه عشق» در سال ۱۳۹۳ با کاری به نام «فریاد حماسه ها» در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری سال به نام «سال اقتصاد و فرهنگ با عظم ملی و مدیریت جهادی» که از بین ۴۴ اثر مقام نخست را کسب و توسط سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفان کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/