رسانه‌ها می‌توانند رسالت انقلاب را به همه جهان صادر کنند
رسانه‌ها می‌توانند رسالت انقلاب را به همه جهان صادر کنند
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شما رسانه‌ها می‌توانید رسالت انقلاب را به همه جهان صادر کنید و تنها 10 تا 20 درصد اعمال قدرت نظامی است.

یاسوج سردار حمید خرمدل ظهر امروز در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس بسیج رسانه استان با اشاره به نقش و کارکردهای رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: مجموعه نظام اگر بخواهد تاثیر جهانی خود را در زمینه‌های مختلف داشته باشد باید رسانه‌ها تقویت شوند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شما رسانه‌ها می‌توانید رسالت انقلاب را به همه جهان صادر کنید و تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد اعمال قدرت نظامی است.

وی به برخی از رسالت‌های حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: تبیین زیبایی‌های انقلاب به مانند دفاع از مظلوم و استکبارستیزی جز از طریق رسانه امکان‌پذیر نیست.

این فرمانده به برخی از وعده‌های خود در استان که رسانه‌ها باید به آن بپردازند اشاره کرد و گفت: باید کاری کنید که سرمایه‌گذار وارد استان شما شود زیرا بسیاری از زیرساخت‌ها برای مثال در حوزه گردشگری آماده نیست و باید رسانه‌ها وظیفه خود را در این خصوص انجام دهند.

وی با اشاره به این که رد رسانه‌های استان در همه جای استان دیده می‌شود و همه جا حضور دارند و خودش برای استان ظرفیتی خوب به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: از مسؤولان شنیدیم که نزدیک به ۱۸۰ سایت در استان وجود دارد، رقم بالایی است که باید از ظرفیت آن‌ها جهت توسعه استان استفاده کرد.

سردار خرمدل با تاکید بر این که آبروی مردم از هر چیزی مهم‌تر است افزود: رسانه با در نظر گرفتن آبروی مردم و مدیران به وظیفه خود عمل کرده و در راه توسعه استان رسالت خود را انجام دهند.