دیدار فرمانده وپرسنل ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با خانواده شهدای فرهنگی (خواک و حق جو )+تصاویر
دیدار فرمانده وپرسنل ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با خانواده شهدای فرهنگی (خواک و حق جو )+تصاویر
به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و همزمان با هفته معلم فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با خانواده شهدای فرهنگی دیدار کردند.

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی  و روز معلم فرمانده وپرسنل ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با خانواده شهدای فرهنگی سبحانی (خواک)و محمدحسین حق جو دیدار کردند.

در این دیدارها ،سرهنگ محقق زاده تاکیدکرد:خانواده‌های معظم شهدا همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده‌اند و ان‌شاالله که همه ما بتوانیم در مسیر شهدا طی طریق کنیم و خانواده‌های شهدا را از یاد نبریم.

شهید سید قربانعلی خواک سال ۱۳۴۵ در خانواده‌ای مذهبی در روستای چغل از توابع شهرستان کهگیلویه چشم به جهان گشود و پس از پایان تحصیلات دوره دبیرستان در رشته تربیت معلم گچساران پذیرفته شد.

بنا بر این گزارش شهید خواک از نبوغ، درایت و متانت خاصی برخوردار بود.
شهید خواک در دوران جنگ تحمیلی سه بار برای حضور در دفاع مقدس عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در عملیات والفجر ۸ مجروح و سرانجام چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در جزیره مینو مفقود الاثر شد.

 

همجنین معلم شهیدمحمدحسین حقجو فرزند عباسقلی متولد ۴/۴/۱۳۶۷ در سال  ۱۳۳۰ (۳۷ ساله) – در جزیرۀ مجنون به درجه رفیع شهادت نایل شد.