دشمن درصدد تسلط کامل بر این تنگه است تا اقتصاد دنیا را به دست بگیرد
دشمن درصدد تسلط کامل بر این تنگه است تا اقتصاد دنیا را به دست بگیرد
راوند گفت: با توجه به توصیه‌های استاندار به مسوولان و مردم در خصوص رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی در این زمان بیماری کرونا از مسوولان می‌خواهم تا تدابیر لازم را در جهت رفع این مشکل به کار بگیرند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا به فکر بودن آخرت است که انسان باید وسایل سفر قیامت خود را در این دنیا مهیا کند.

خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با اشاره به رزمایش حاشیه خلیج فارس و رزمایش موشکی سپاه عنوان کرد: برگزاری این رزمایش چند پیام بسیار پراهمیت داشت.

وی اذعان کرد: خبر مهم ۱۹ دی‌ماه در خصوص رونمایی پایگاه موشکی در حاشیه خلیج فارس راهبرد سپاه و بازدارنده دفاعی از طریق دریا برای ملت ایران بوده که بسیار با ارزش است.

راوند گفت: هدف قرار دادن دشمن فرضی در این رزمایش با برد ۱۸۰۰ کیلومتری نقطه زن موشک‌های بالستیک از اقیانوس هند تا دریای سرخ و همچنین زیر رصد بودن دشمن در این فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری نوید بزرگی است برای ملت ایران و جای تبریک دارد.

امام جمعه دیشموک گفت: برگزاری این رزمایش از چند جهت دارای پیام بود و یکی از پیامهای این رزمایش گوشزد به بایدن و کسانی است که سودای دیگری را در سر می‌پرورانند.

وی گفت: پیام دیگر این رزمایش به بایدن در خصوص برجام موشکی و تحریم‌هایی است که دشمن در خود خیال خام دارد و همین دشمن با اعمال چنین جنگ‌های روانی دنبال فشار حداکثری بر مردم است.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه  پیام دیگر این رزمایش امنیت پایدار و وحدت بین ارتش، سپاه و بسیج بود عنوان کرد: پیام دیگر این رزمایش به مردم و مسوولان است که مسوولان بدانند نسخه تمام مشکلات در این کشور خوداتکایی به داخل است و داشتن روحیه جهادی و تفکر به خوداتکایی داخلی است.

وی با بیان اینکه باب المندب تنگه‌ای اقتصادی برای دنیا است عنوان کرد: دشمن درصدد تسلط کامل بر این تنگه است تا اقتصاد دنیا را به دست بگیرد.

امام جمعه دیشموک با اشاره به چند مناسبت در هفته پیش‌رو گفت: سالروز وفات ام‌البنین در ۸ بهمن‌ماه روز مادران شهدا و همسران شهدا است که باید از این مادران تجلیل شود و به خاطر این که ام‌البنین مادر شهید و همسر شهید است این روز را به روز مادر نامگذاری کردند.

وی با اشاره به خصوصیات بارز ام‌البنین گفت: اگر این مادران شهدا در تشویق پسران خود در دفاع از میهن اسلامی نبود ما در حال حاضر با آرامش زندگی نمی‌کردیم.

راوند با اشاره به شهادت سردار حسن باقری که پنچ‌شنبه ۹ بهمن سالروز شهادت این شهید بزرگوار است گفت: شهید حسن باقری یک طراح جنگی در سال ۶۱ بود که ایشان در سال ۵۹ وارد جنگ شده و طی ۴ سال توانست به یک استراتژیست جنگی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: شهید حسن باقری علاوه بر این خصوصیات یک ولایت مدار بود و این شهید عاشق ولایت و رهبری بود.

راوند ضمن تذکر به مسوولان در شهر دیشموک به اتفاق نامناسب در شهر دیشموک اشاره کرد و گفت: نبود روغن در شهر دیشموک و ایجاد صفوف طولانی در این زمان بیماری کرونا و نادیده گرفتن توصیه‌های مسوولان استانی زیبنده یک منطقه مثل دیشموک نیست.

وی گفت: برای این مردم شهید داده و ولایت مدار زیبنده نیست که در این منطقه مردم با صفوف طولانی جهت دریافت روغن باشند.

راوند گفت: با توجه به توصیه‌های استاندار به مسوولان و مردم در خصوص رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی در این زمان بیماری کرونا از مسوولان می‌خواهم تا تدابیر لازم را در جهت رفع این مشکل به کار بگیرند.

وی گفت: نبود روغن در شهر دیشموک و ایجاد صفوف طولانی با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی جهت بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی مسوولان را می‌رساند.