دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی، اکنون نوع دیگری را شروع کرده که البته موفق نخواهد شد
دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی، اکنون نوع دیگری را شروع کرده که البته موفق نخواهد شد
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که در آستانه نوروز هستیم گفت: وضعیت شهرستان برای نوروز مطلوب نیست و باید در این فرصت باقی‌مانده کاری انجام شود.

به گزارش خبر دیشموک،   حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با برخی مسائل اخیر کشور را یادآور شد و اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم به خاطر رهبر حکیمی که برای اغتشاشات عفو عمومی صادر کردند اما برای حفاظت از نسل آینده فرمودند عفوی نخواهد بود.

امام جمعه دهدشت یکی از اهداف دشمن را شکست احساس امنیت در جامعه عنوان و بیان کرد: دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی، اکنون نوع دیگری را شروع کرده که البته موفق نخواهد شد.

وی با بیان این‌که دشمن به دنبال است که رشد و موفقیت فرزندان ما را متوقف کند گفت: مسئولان در تلاش برای نتیجه این مسئله مسمومیت‌سازی هستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اهمیت کاشت نهال را یادآور شد و بیان کرد: امروز یکی از معروف‌های ما کاشت نهال است.

امام جمعه دهدشت تک محصولی فروش نفت را یادآور را شد و با بیان این‌که فروش و قیمت آن با دشمن است گفت: مسئولان در بودجه سال آینده وابستگی به نفت را کمتر کنند.

وی حضور اقتدارآمیز ارتش جمهوری اسلامی از خلیج فارس را یادآور شد و با بیان این‌که امروز به برکت خون شهداء و انقلاب شکوهمند اسلامی ارتش قهرمان ما تا دورترین نقاط می‌رود اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی هر کجا مد نظر او باشد عملیات انجام خواهد داد و ترسی از دشمن نخواهیم داشت و دشمن  نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

وی با بیان این‌که در آستانه تکریم مساجد هستیم، یکی از موارد آبادانی مسجد را حضور در مساجد عنوان و بیان کرد: هیات‌های مذهبی نسبت به مسئله حضور جوانان و نوجوانان در مسجد اهتمام جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: مسجد نباید نمازخانه باشد بلکه همه امورات مسلمین در مسجد پیگیری شود، هم‌چنین ادارات مربوطه پای کار بیایند و کار اساسی انجام دهند.

امام جمعه دهدشت سالروز تأسیس بنیاد شهید را یادآور شد و ضمن تبریک به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مبنی بر صحبت‌های رهبر معظم انقلاب از شهادت به عنوان مرگ تاجرانه نام برد و خطاب به مسئولان استانی گفت: وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر و جانباز در استان مطلوب نیست، فرزندانی که این سال‌ها کار کرد‌ه‌اند این‌ها باید اشتغال پیدا کنند اما با آن‌ها همراهی نمی‌شود، مسئولان استانی کاری کنند.

وی با بیان این‌که در آستانه نوروز هستیم افزود: وضعیت شهرستان برای نوروز مطلوب نیست، در این فرصت باقی‌مانده کاری انجام شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در پایان از همه عوامل برگزاری جشن نیمه شعبان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/